کد مطلب: 31632

فروش فوری ایران خودرو | ثبت نام فروش فوری ایران خودرو

دور جدید فروش فوری ایران خودرو بدون قرعه کشی آغاز شد | با نصف قیمت غول جدید ایران خودرو را بخرید + شرایط

بزرگترین حراجی فروش فوری ایران خودرو به مناسبت عید مبعث و دهه فجر با شرایطی شگفت انگیز آغاز شد.

دور جدید فروش فوری ایران خودرو بدون قرعه کشی آغاز شد | با نصف قیمت غول جدید ایران خودرو را بخرید + شرایط

طرح فروش فوری ایران خودرو خودروهای جدیدی در هر دوره عرضه می شود.در طرح فروش فوری ایران خودرو اغلب خودروهایی با قیمت اقتصادی و به نسبت بسیار ارزان تر از قیمت بازار عرضه می شود. در ادامه خبر جزئیات جدیدی از طرح فروش فوری ایران خودرو ویژه دی ماه میپردازیم.

فراخوان فروش فوق‌العاده هایما ۷X ویژه متقاضیان عادی سامانه یکپارچه خودرو منتشر شد.

این بخشنامه ویژه متقاضیان عادی است، که در آذر ماه سال جاری مطابق با اطلاعیه شماره ۴ سامانه یکپارچه محصول فوق را ثبت نام نموده‌اند و اسامی ایشان به شرکت ایران خودرو اعلام شده و پیامک فراخوان شرکت ایران‌خودرو را دریافت نموده‌اند . همچنین موعد تحویل خودروها ۹۰ روزکاری می‌باشد.

زمان فعال‌سازی این بخشنامه بر روی سایت esale.ikco.ir بعد از ارسال پیامک از سوی ایران خودرو خواهد بود.

فروش فوری ایران خودرو

قیمت جدید هایما برای فروش فوری ایران خودرو در بازار

 آخرین قیمت انواع خودرو هایما برای امروز ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ به شرح زیر است.

بر این اساس قیمت هایما ۸ اس ، ۱ میلیارد و ۸۸۵ میلیون تومان است این خودرو در یک هفته اخیر ۱۵ میلیون گران شده است.

قیمت هایما S۸ مدل ۱۴۰۱ هم با با افزایش ۵ میلیون تومانی ۱ میلیارد و ۷۸۵ میلیون تومان شد.

همچنین هایما ۷ اس، ۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان قیمت خورده است که کاهش ۲۰ میلیونی دارد.

مدل ۱۴۰۱ هایما اس ۷ در بازار خودرو ۱ میلیارد و ۶۳۵ میلیون تومان است که ۱۵ میلیون تومان ارزان شده است.

هایما S۵ هم با افت ۱۵ میلیونی نسبت به هفته پیش ۱ میلیارد و ۴۰۵ تومان است.

فروش فوری ایران خودرو

داخل هایما 7X در طرح فروش فوری ایران خودرو

برای بررسی طراحی داخلی هایما 7X، بایستی هر آن‌چه از مینی‌ون‌ها در ذهن دارید را دور بریزید. کابین هایما 7X طراحی مجلل و آینده‌نگرانه‌ای دارد. در واقع طراحی داخلی این خودرو بیش از آن‌چه به مینی‌ون‌های مرسوم شباهت داشته باشد، به کراس‌اوورها شبیه است. البته این شباهت اتفاقی نیست، چرا که هایما 7X مشترکات بسیاری زیادی با عضو کراس‌خانواده یعنی هایما 8S دارد. داشبورد هایما 7X از الگوی طراحی به روز استفاده می‌کند که شامل یک صفحه نمایش عریض سرتاسری است که دو نمایشگر مجزا درون آن قرار گرفته‌اند. استفاده از این الگو کار طراحان را بسیار ساده کرده است و علاوه برآن ظاهری دلچسب و گیرا به خودرو می‌بخشد. خوشبختانه طراحان هایما تمامی کلیدهای کنترلی را از این خودرو حذف نکرده‌اند، چرا که انبوهی از دکمه‌های فیزیکی را می‌توانید در پنل میانی داشبورد مشاهده کنید.

فروش فوری ایران خودرو

مجموعه نشانگرهای هایما 7X به صورت دیجیتالی هستند که حضور آن‌ها برای مشتری دلگرم کننده خواهد بود. همچنین این خودرو از آرایش 2+2+3 پیروی می‌کند. بنابراین ردیف جلو و عقب 2 صندلی مجزا دارند و تنها ردیف عقب 3 صندلی به هم پیوسته خواهد داشت. هایما 7X با داشتن فاصله طولی 2860 میلیمتر، خودرویی ایده آل برای مصارف خانوادگی است.

مزایا و معایب در طرح فروش فوری ایران خودرو

+ طراحی فضایی و خاص

+ لوکس‌گرایی نسبی داخل کابین

+ پیشرانه توانمند

+ قابلیت حمل پنج تا هفت سرنشین

+ آپشن‌های رفاهی و ایمنی قابل قبول

– تعلق به کلاس MPV

– محبوبیت کمتر MPV در برابر کراس‌اوور

فروش فوری ایران خودرو

نمای ظاهری هایما 7X در طرح فروش فوری ایران خودرو

اگر احساس کردید در نگاه اول و از نمای نزدیک، 7X قصد گاز گرفتن شما را دارد، چندان بیراهه نرفته‌اید. بر اساس ادعا هایما، طراحی این MPV با همکاری موسسه طراحی مشهور ایتالیایی پینینفارینا (Pininfarina) انجام گرفته است. یعنی همان موسسه طراحی که طراحی حجم گسترده‌ای از محصولات برند پرآوازه فراری در سال‌های پس از دهه ۱۹۸۰ میلادی را عهده‌دار بوده است.

طراحی 7X با الهام‌ از قایق‌های لوکس ایتالیایی و ترکیبی از طراحی مفهومی VF00 هایما انجام شده است که در سال ۲۰۱۸ و در نمایشگاه خودرو چین، در شهر پکن برگزار شده بود. با این وجود 7X برای خاص و منحصر به فرد جلوه کردن، قدم در مسیر درستی گذاشته است.

فروش فوری ایران خودرو

چراغ‌های جلو در ترکیب با جلوپنجره فرور رفته دندانه‌دار که بیشتر به دهان کوسه شباهت دارد تا قایق‌های ایتالیایی، حجم نمای جلو خودرو را بزرگ‌تر و عریض‌تر نشان می‌دهد. گلگیرهای جلو برجسته و ظاهری شبیه به ابرخودروهای دهه ۱۹۷۰ آمریکا دارند. خط شخصیت جانبی خودرو بسیار نامفهوم و فضایی، از پشت چرخ‌های جلو تا امتداد برجستگی طاق گلگیرهای عقب ادامه پیدا کرده و به ناگه محو می‌شود. ستون‌های خودرو با داشتن رنگ مشکی، خود را از سقف خودرو جدا کرده در حالی که ستون D (ستون چهارم از جلو) با برشی جالب به سمت بدنه متمایل شده است. ترکیب انتهایی خودرو با استفاده از تریم مشکی پیانویی مانند، خود روایتی به واقع متمایز است. به صورت کلی، نمای خارجی 7X هیچ سبک طراحی بخصوصی را دنبال نمی‌کند.

استفاده جزئی اما ملموس از تزئینات کرومی در کنار تزئینات مشکی براق پیانویی در نمای خارجی یک خودرو آن هم از کلاس MPV، صحنه‌ای نیست که هر روزه با آن مواجه باشیم. در نتیجه در صورت ورود 7X به بازار کشور، این خودرو بدون تردید یکی از منحصر به فرد‌ترین خودروهای بازار پر از چینی کشور خواهد بود که شناسایی آن مخصوصا در روز کار دشواری نیست.

فروش فوری ایران خودرو

این روزها اکثر خودروهای چینی در بازار ایران و جهان به موتورهای 1.5 لیتری توربوشارژر مجهز هستند اما خوشبختانه پیشرانه متفاوتی را در هایما 7X می‌بینیم. زیر کاپوت این خودرو موتور 1.6 لیتری توربوشارژر قرار گرفته است که حداکثر 192 اسب بخار قدرت و 293 نیوتن متر گشتاور آزاد می‌کند. این پیشرانه به صورت با هایما 8S مورد استفاده قرار می‌گیرد و به طور کامل توسط کاورها پوشانده شده است. در نتیجه هایما به عملکرد این پیشرانه اعتماد زیادی دارد و امیدواریم در واقعیت نیز این اتفاق رخ دهد. گیربکس شش سرعته اتوماتیک نیز وظیفه انتقال قدرت به دیفرانسیل جلو را در مینی‌ون هایما برعهده دارد.

مصرف سوخت ترکیبی پیشرانه هایما 7X معادل 8.3 لیتر اعلام شده است که برای خودرویی در این ابعاد کاملا مناسب به نظر می‌رسد. ظرفیت باک هایما 7X نیز معادل 55 لیتر است که با این حساب نیازی به سوخت‌گیری مجدد در فواصل کوتاه نخواهید داشت. البته هایما 7X از استاندارد عدم آلایندگی یورو 6 پیروی می‌کند و به همین دلیل نیاز به بنزین باکیفیت یا مکمل‌های سوخت خواهد داشت. حداکثر سرعت هایما 7X نیز 165 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

فروش فوری ایران خودرو

امکانات و تجهیزات هایما 7X در طرح فروش فوری ایران خودرو

هایما 7X یکی از مجهزترین خودروهای این برند در ایران خواهد بود. در واقع سطح بالای تجهیزات مینی‌ون هایما این خودرو را قادر به رقابت با شاسی‌بلندها و کراس‌اوورهای رنگارنگ چینی در بازار کرده است. به همین دلیل انتظار داریم تا استقبال گرمی از هایما 7X در بازار شکل بگیرد. این خودرو به طور همزمان امکانات ایمنی و رفاهی مناسبی را ارائه می‌دهد تا رضایت مشتریان را از تمامی جهات جلب کند.

از جمله تجهیزات ایمنی هایما 7X می‌توان به این موارد اشاره کرد: شش کیسه هوا، ترمز اضطراری هوشمند، سیستم کنترل کشش و کنترل پایداری، سیستم کمکی حرکت در سربالایی، سیستم کنترل سرعت در سرازیری، رادار نگهدارنده بین خطوط و رادار هشدار تعویض خط، دوربین عقب و دوربین 360 درجه و سنسور پارک جلو و عقب. در بخش امکانات رفاهی نیز هایما 7X قدرتمند ظاهر می‌شود. سیستم صوتی به همراه شش بلندگو به همراه نمایشگر 12.3 اینچی، سیستم اتوپارک، آینه‌های جانبی تاشونده برقی، تریم چرمی کابین، فرمان برقی به همراه دکمه‌های کنترلی، سیستم پایش فشار باد لاستیک‌ها، صندلی‌های برقی ردیف جلو به همراه تهویه، صندلی‌های تاشونده ردیف عقب، سانروف و سقف پانوراما بخشی از تجهیزات و امکانات رفاهی هایما 7X را تشکیل می‌دهند.

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی