کد مطلب: 31566

اینترنت رایگان | کد فعال سازی ۱۴ گیگ اینترنت رایگان ایرانسل

کد فعالسازی اینترنت رایگان دولت به مناسبت دهه فجر | با کد دستوری زیر 45 گیگ اینترنت رایگان بگیرید

به مناسبت دهه فجر دولت و ایرانسل اقدام به اهدای اینترنت رایگان به همه مردم کرده است. در ادامه نحوه ثبت نام و کد فعال سازی اینترنت رایگان را با هم می خوانیم.

کد فعالسازی اینترنت رایگان دولت به مناسبت دهه فجر | با کد دستوری زیر 45 گیگ اینترنت رایگان بگیرید

وزیر ارتباطات گفت بسته اینترنت رایگان هدیه دولت از امروز فعال می شود و حجم آن ۱۲ کیگابابت برای ترافیک داخلی یا ۵ گیگ برای ترافیک بین المللی است.

ثبت‌ نام بسته رایگان اینترنت دولت برای همه افراد آغاز شد+ روش فعالسازی

وزیر ارتباطات گفت: این بسته به گونه‌ای طراحی شده که بخش قابل توجهی از نیاز هموطنان را تا پایان سال تامین می‌کند.

وزیر ارتباطات گفت: این بسته به گونه‌ای طراحی شده که بخش قابل توجهی از نیاز هموطنان را تا پایان سال تامین می‌کند. وزیر ارتباطات هفته گذشته وعده داد در صورت افزایش تعرفه اینترنت، بسته هدیه‌ای به مردم تعلق گیرد تا پاسخ‌گوی «نیازهای معمول» آنها تا پایان سال باشد. در همین راستا نیز پیامکی برای مردم از سوی وزارت ارتباطات ارسال شد تا از 12 دی ماه به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به آدرس https://sso.my.gov.ir/login مراجعه و برای دریافت اینترنت اهدایی دولت، شماره همراه خود را ثبت کنند

ثبت‌نام اینترنت رایگان تمدید شد

وزیر ارتباطات از تمدید امکان ثبت نام اینترنت رایگان تا آخر دی خبر داد و گفت: پنجاه درصد مشترکان، زیر سه گیگابایت در ماه مصرف اینترنت دارند.

«پنجره ملی خدمات دولت هوشمند» یک راه امن برای دسترسی آنلاین به خدمات دولتی از طریق یک درگاه واحد است. این درگاه، پلتفرم ملی یکپارچه ارائه خدمات دولتی است و برای ورود باید یک خط تلفن به نام شما باشد.

پس از ورود به سایت my.gov.ir و وارد کردن شماره تلفن همراه خود پیامکی به خطی که به نام شماست ارسال می شود و پس از آن می توانید مراحل ثبت نام را ادامه دهید.

فعالسازی اینترنت رایگان ایرانسل به مناسبت دهه فجر+ کد دستوری

کد دستوری را مورد بررسی قرار دادیم.

ایرانسل به مناسبت چهل‌ و پنجمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، هدایای ویژه‌ای، شامل بسته اینترنت هدیه ۴۵ گیگابایتی و مکالمه هدیه ایرانسلی را برای مشترکان خود در نظر گرفته است.

اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، به مناسبت گرامی‌داشت دهه فجر انقلاب اسلامی، هدیه بسته اینترنت و مکالمه ایرانسلی را به مشترکان دائمی و اعتباری خود ارائه کرده است.

اینترنت رایگان

هدیه شگفت‌انگیز اینترنت رایگان ۴۵ گیگابایتی

تمام مشترکان اینترنت همراه ایرانسل، از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ۱۴۰۲، می‌توانند با مراجعه به بخش تکان شگفت‌انگیز در سوپر اپلیکیشن ایرانسل‌من و تکان دادن گوشی تلفن‌همراه، شانس خود را برای دریافت بسته اینترنت هدیه ۴۵ گیگابایتی با اعتبار ۲۴ ساعت، امتحان کنند. این بسته، روزانه به ۴۵۰ نفر از مشترکان ایرانسل تعلق می‌گیرد و هر مشترک، طی روزهای دهه فجر، یک بار امکان دریافت آن را دارد.

هدیه مکالمه ۵+۵۰ و اینترنت رایگان

همچنین مشترکان ایرانسل می‌توانند به ازای ۵ دقیقه مکالمه در هر تماس ایرانسلی، ۵۰ دقیقه ادامه آن مکالمه را از ایرانسل هدیه بگیرند. این هدیه، به مناسبت دهه فجر، قابل فعال‌سازی و استفاده است و تا پایان روز ۲۲ بهمن ۱۴۰۲، اعتبار دارد. مکالمه هدیه ایرانسلی، با شماره‌گیری کد دستوری #۲*۱*۴۴۴۴* و یا مراجعه به سوپراپلیکیشن ایرانسل من، در دسترس مشترکان ایرانسل است.

دریافت اینترنت رایگان ایرانسل تا 100 گیگ به صورت نامحدود

همه شما مشترکان دائمی ایرانسل با پرداخت صورتحساب خود تا روز بیستمِ ماه صدور قبض، از یک روز مکالمه ایرانسلی رایگان و یک روز اینترنت نامحدود (تا ۱۰۰ گیگابایت) رایگان بهره ‌مند شوید.

با توجه به اینکه با پرداخت به روش‌های گوناگون، تکمیل پرداخت در زمان ‌های مختلف اتفاق می ‌افتد، برای بهره‌ مندی از یک روز مکالمه و اینترنت هدیه لطفا با شماره‌گیری کد #۲*۱*۵۵۵* از نداشتن بدهی پیشین و تکمیل پرداخت تا قبل از تاریخ بیستم اطمینان حاصل کنید. تنها در صورت تکمیل فرآیند پرداخت تا پیش از تاریخ بیستم هدایا به شما تعلق خواهد گرفت.

هدیه تولد اینترنت رایگان

همراه اول برای روز تولد مشتریان خود هدایایی در نظر می‌گیرد. یکی از کدهای اینترنت رایگان همراه اول، هدیه تولد مشترکین همراه اول است. این هدیه شامل بسته مکالمه، اینترنت و همچنین امتیار باشگاه فیروزه‌ای است که بسته اینترنت آن شامل 2 گیگابایت است. البته باید بدانید که مهلت استفاده از این هدایا تنها یک روز خواهد بود. جهت فعال‌سازی اینترنت هدیه تولد کافی است کد دستوری *10*4121# را شماره‌گیری کنید. یا با استفاده از منوی خدمات من (My Service) در اپلیکیشن مخصوص همراه اول اینترنت هدیه خود را دریافت نمایید.

هدیه شارژ جوانان اینترنت رایگان

یکی دیگر از کدهای اینترنت رایگان همراه اول برای جوانان قابل استفاده است. آن دسته از مشترکین همراه اول که کمتر از 25 سال دارند می‌توانند با هر بار شارژ سیم‌کارت، یک بسته اینترنت رایگان نیز دریافت کنند. با این تفاوت که هر چقدر میزان شارژ خریداری شده بیشتر باشد، به همان میزان حجم بسته اینترنت هدیه و همچنین محدوده زمانی استفاده از آن هم افزایش می‌یابد. برای فعال کردن طرح تشویقی هدیه شارژ جوانان باید کد دستوری *1*15# و *10*124# را وارد کنید.

هدیه پرداخت قبوض اینترنت رایگان

دارندگان سیم‌کارت‌های دائمی همراه‌اول با پرداخت به موقع قبوض پایان دوره‌ای خود به صورت غیر حضوری، تا تاریخ ششم دی ماه می‌توانند 2 گیگابایت اینترنت یک روزه هدیه بگیرند. یا اینکه به جای دریافت این بسته اینترنتی، 75 امتیاز باشگاه فیروزه‌ای همراه اول را انتخاب نمایید و بسته‌های پیشنهادی را با حجم بیشتر دریافت کنید.

منبع: فارس
آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی