کد مطلب: 31554

تعطیلی مدارس | خبر فوری تعطیلی مدارس تهران | تعطیلی مدارس کرج

خبر فوری تعطیلی مدارس تهران و استانها فردا 10 بهمن | مدارس کدام استان ها چهارشنبه تعطیل خواهند شد ؟ + اسامی شهرها

هواشناسی هشدار سطح نارنجی از ورود سرمای شدید و بارش های بی سابقه به برخی از استان ها داده است. بنابر این منابع خبری از احتمال تعطیلی مدارس پایتخت و برخی از استان ها برای روز چهارشنبه 11 بهمن داده اند.

خبر فوری تعطیلی مدارس تهران و استانها فردا 10 بهمن | مدارس کدام استان ها چهارشنبه تعطیل خواهند شد ؟ + اسامی شهرها

با توجه به افزایش سرما و بارش برف چند متری در برخی از استان ها و افزایش آلودگی هوا احتمال تعطیلی مدارس برای فردا دوشنبه 9 بهمن ماه 1402 وجود دارد. جزئیات تعطیلی مدارس برای فردا را با هم می خوانیم.

تعطیلی مدارس تهران فردا چهارشنبه 11 بهمن ماه 1402

ایا فردا مدارس تهران تعطیل است؟ مشروح خبر تعطیلی مدارس تهران فردا چهارشنبه 11 بهمن ماه 1402 را در ادامه مطلب بخوانید.

جزئیات تعطیلی چهارشنبه 11 بهمن

براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران، هم‌اکنون (ساعت ۹:۱۵ سه‌شنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۲) متوسط شاخص آلودگی هوای تهران روی عدد ۸۹ یعنی در وضعیت زرد یا همان شرایط قابل قبول قرار دارد. همچنین در ۲۴ ساعت گذشته نیز میانگین شاخص آلودگی هوای پایتخت روی عدد ۷۲ یعنی در وضعیت زرد یا همان قابل قبول قرار داشت. آلاینده شاخص هوای تهران در حال حاضر و در ۲۴ ساعت گذشته ذرات معلق زیر ۲.۵ میکرون بوده است.

اگر آلودگی هوای تهران افزایش داشته باشد احتمال تعطیلی مدارس تهران فردا چهارشنبه 11 بهمن ماه 1402 بیشتر می شود.

خبر فوری تعطیلی مدارس تهران فردا 11 بهمن چهارشنبه

تاکنون خبری مبنی بر تعطیلی مدارس تهران چهارشنبه 11 بهمن اعلام نشده است.

تعطیلی مدارس تهران چهارشنبه 11 بهمن

 اگر شاخص آلودگی هوا افزایش داشته باشدد کارگروه اضطرار آلودگی هوا نسبت به تعطیلی مدارس تهران تصمیمی گیری می کند.

احتمال تعطیلی مدارس در اردبیل به دلیل بارش برف

با نزدیک شدن به عصر روز سه‌شنبه و پیش‌بینی بارش برف در منطقه اردبیل، احتمال تعطیلی مدارس در روز چهارشنبه در این شهر افزایش یافته است. هواشناسی در گزارش‌های خود اعلام کرده که منطقه اردبیل در روزهای آتی با بارش برف و تغییرات جوی مواجه خواهد شد.

با توجه به این تغییرات هواشناسی و به منظور حفاظت از سلامت و ایمنی دانش‌آموزان و کارکنان مدارس، مدیریت بحران اردبیل ممکن است تصمیم به تعطیلی مدارس در روز چهارشنبه اتخاذ نماید.

پس با ما باشید تا از اخبار تعطیلی مدارس در سریعترین زمان ممکن باخبر شوید .

هشدار هواشناسی به اردبیلی‌ها و احتمال تعطیلی مدارس فردا

براساس نقشه‌های هواشناسی با ورود سامانه بارشی ضعیف و حاکمیت پرفشار سطح زمین در منطقه ضمن وزش باد شرقی، دمای هوا کاهش یافته و آسمان استان ابری و مه‌آلود می‌شود.

با فعالیت این سامانه بارشی از دیشب تا آخر هفته جاری علاوه بر تداوم هوای سرد (در ساعات شبانه با کمینه دمای ۵ تا ۱۰ درجه سلسیوس زیر صفر) در مناطقی از استان بارش متناوب باران و برف پیش‌بینی می‌شود.

تمرکز بارش‌ها بیشتر در نوار شرقی استان به ویژه در دامنه کوه‌های باغرو و نواحی منتهی به استان گیلان انتظار می‌رود.

موج اول بارش از صبح سه‌شنبه تا صبح چهارشنبه و موج دوم بارش از پنجشنبه شب تا اواخر وقت جمعه پیش‌بینی می‌شود.

با توجه به پیش‌بینی‌های هواشناسی، توجه به هشدار سطح زرد هواشناسی مورد تأکید است.

تعطیلی مدارس تهران

تعطیلی مدارس استان‌ آذربایجان غربی چهار شنبه یازدهم بهمن

کارگروه اضطرار آلودگی هوا در صورتی که آلودگی هوا افزایش پیدا کند منظور تعیین تکلیف تعطیلی مدارس ارومیه چهار شنبه ۱۱ بهمن تصمیم گیری های لازم را انجام می دهد.

برای بعضی از والدین و دانش آموزان این است که آیا مدارس ارومیه فردا چهار شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ به علت بارش برف و باران یا آلودگی هوا تعطیل است یا خیر؟

تا این لحظه تنظیم خبر همه مدارس استان‌ آذربایجان غربی فردا چهار شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ باز است و هیچگونه خبری مبنی بر تعطیلی احتمالی مخابره نشده است.

هر لحظه که اطلاعیه رسمی برای تعطیلی فردا چهار شنبه صادر بشود؛ در همین خبر به سمع و نظر شما خواهیم رساند.

تعطیلی مدارس تبریز فردا 11 بهمن

با توجه به تصمیم گیری های مدیریت بحران استان آذربایجان شرقی و شهر تبریز و همچنین پیش بینی های صورت گرفته در مورد بارش ها در سطح استان برای روز چهارشنبه تعطیلی هایی را در نظر گرفته اند که با توجه به اعمال محدودیت هایی برای رفاه شهروندان اقدام خواهند کرد . درج این نکته ضروری است که یاداوری شود مدارس تعطیل نخواهند شد و فقط به صورت غیرحضوری در برنامه شاد تحصیل دانش آموزان ادامه خواهد یافت .

تا این لحظه اطلاعیه دقیقی از سوی آموزش و پرورش و مدیریت بحران در مورد تعطیلی ها منتشر نگردیده است اما به محض اعلام رسمی خبر این اطلاعات را در سایت خبری ایران چطور دریافت کنید .

امروز در مناطق شمال غرب، غرب، سواحل غربی دریای خزر بارش خواهیم داشت.

فردا هم در سواحل غربی دریای خزر، شمال غرب و غرب کشور بارش‌های پراکنده پیش‌بینی شده است.

تعطیلی مدارس اصفهان فردا 11 بهمن 1402

پیش بینی تعطیلی مدارس اصفهان با توجه به کاهش دما و بارش برف و باران در سطح استان تعطیلی هایی را در مقاطع مختلف تحصیلی به جای خواهد گذاشت .

با توجه به پیش بینی های بارش از امروز تا پایان هفته احتمال تعطیلی برای مدارس در روز چهارشنبه وجود دارد ، پس برای دریافت اطلاعات و اخبار جدید در مورد تعطیلی با ما همراه باشید.

تا این لحظه اخباری مبنی بر تعطیلی مدارس برای روز چهارشنبه 11 بهمن منتشر نشده است .

احتمال بارش شهر اصفهان در بازه زمانی شامگاه پنج شنبه تا عصرگاه جمعه ۳۵ درصد است

در روزهای پیش رو میانگین دما در سطح منطقه کاهش خواهد یافت

سرعت وزش باد پنج شنبه و جمعه برخی ساعات در برخی مناطق نسبتا شدید خواهد بود

تعطیلی مدارس همدان فردا چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲؟

بر اساس پیش بینی هواشناسی و به گفته محمد حسن باقری  اظهار کرد: بر اساس بررسی داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، طی امروز و فردا آسمان استان ابری است و در ساعات بعدازظهر امروز و امشب افزایش ابر و احتمال بارش‌های خفیف و پراکنده برف در برخی نقاط استان به خصوص در مناطق شمالی و کوهستانی استان پیش بینی می شود.وی ادامه داد: با تقویت سامانه بارشی از بعدازظهر پنجشنبه تا عصر جمعه ب ارش برف در بیشتر مناطق استان همدان پیش بینی می شود و برهمین اساس هشدار سطح نارنجی هواشناسی استان همدان صادر شده است.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان همدان گفت: با فعالیت سامانه بارشی سرد طی ساعاتی از بعداز ظهر پنجشنبه تا جمعه شب، بارش برف و گاهی وزش باد شدید و کولاک به ویژه در گردنه های استان پیش بینی می شود.باقری شکیب افزود: به دلیل بارش برف، آبگرفتگی و لغزندگی معابر و اختلال در تردد وسایل نقلیه به ویژه در گردنه های استان وجود دارد و از صبح شنبه و تا اواسط هفته آینده کاهش محسوس دما و یخبندان در سطح معابر استان احتمال می رود.

وی یادآور شد: بیشینه هوای استان در شبانه روز گذشته در اسدآباد با هشت درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه دما نیز در کرفس و درگزین هفت درجه سانتیگراد زیر صفر به ثبت رسیده است.زاهدی افزود: بیشینه و کمینه دمای هوای شهر همدان نیز در این مدت پنج درجه سانتیگراد بالای صفر و ۶ درجه سانتیگراد زیر صفر به ثبت رسیده است.آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه‌های مرتفع، رودخانه‌ها و پستی و بلندی‌های زیاد به شدت متغیر است و زمستان‌های سرد، پر برف و باران و تابستان‌های معتدل دارد.

بارش برف در همدان احتمالا مدارس را روز چهارشنبه ۱۱ بهمن تعطیل کند.هنوز خبری رسمی درباره تعطیلی مدارس همدان چهارشنبه ۱۱ بهمن اعلام نشده است.

منبع: ایونا
آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی