کد مطلب: 31519

بسته معیشتی | بسته معیشتی جدید | بسته معیشتی ایثارگران

دریافت 700 هزارتومان بسته معیشتی با کد دستوری زیر | عیدانه دهه فجر رئیسی به این یارانه بگیران و دهک های پایین واریز شد

سرپرستان خانوارها حسابشان پر پول شد. دولت رئیسی اقدام به اهدای بسته معیشتی در رقم های مختلف و جذاب برای برخی از خانوارها کرده است. جزئیات این بسته معیشتی و کد دستوری دریافت آن را در ادامه با هم می خوانیم.

دریافت 700 هزارتومان بسته معیشتی با کد دستوری زیر | عیدانه دهه فجر رئیسی به این یارانه بگیران و دهک های پایین واریز شد

دولت برای کمک به دهک های پایین و اقشار کم درامد جامعه کمک های مالی و کالایی در قالب بسته معیشتی به سرپرستان آن خانوارها اهدا می کند. این بسته معیشتی در ارزش و مبالغ مختلفی می باشند. جزئیات پرداخت بسته معیشتی دولتی بهمن ماه را در سایت دیجی سرگرمی می خوانیم.

جزئیات بیشتر پیگیری یارانه معیشتی با کد ملی در سامانه اعتراض hemayat.mcls.gov.ir را با ذکر توضیحات تکمیلی شرح داده ایم تا برای پیگیری یارانه معیشتی دچار مشکل نشوید و در ادامه همراه باشید تا بعد از یک ویدئوی آموزشی، لینک مستقیم برای اعتراض به یارانه را در اختیارتان قرار دهیم.

اعتراض به یارانه ها و بسته معیشتی

اعتراض به یارانه درست بعد از تغییر شیوه واریز یارانه آغاز شد. بعد از این تاریخ بسیاری از افراد اعلام کردند که یارانه آن‌ها به دلایل مختلف من‌جمله دهک‌بندی نادرست قطع شده است.

بر همین اساس، ستاد هدفمندی یارانه‌ها اعلام کرد. افرادی که به قطع یارانه معیشتی خود یا دهک‌بندی‌های انجام شده اعتراض دارند می‌توانند به سایت وزارت کار و رفاه اجتماعی به آدرس hemayatmcls.gov.ir مراجعه کرده و اعتراض خود را ثبت کنند.

درواقع افراد در این سایت پس از ثبت اعتراض خود، می توانند استعلام یارانه معیشتی با کدملی را انجام دهند.

در اندیشه معاصر باهم به علت‌های مختلف قطع یارانه، نحوه اعتراض به یارانه معیشتی و چگونگی پیگیری اعتراض به یارانه یا پیگیری اعتراض به دهک بندی یارانه می‌پردازیم. همراه ما باشید.

چرا یارانه و بسته معیشتی من قطع شد؟

از اصلی‌ترین دلایل قطع یارانه، دهک دهم بودن درامد خانوار است. البته این اتفاق ممکن است گاهی به اشتباه رخ دهد . به همین علت، سرپرست خانوار می‌تواند به سایت hemayatmcls.gove.ir مراجعه کرده و اعتراض خود را ثبت کند. ستاد هدفمندی یارانه نیز موظف است دوباره به بررسی منابع درآمدی خانواده پرداخته و در صورت رخ دادن اشتباه، دهک جدید خانوار را اعلام کند.

گروه دیگری نیز در دوره‌های قبل به هر دلیلی یارانه دریافت نمی‌کردند یا به طور خودخواسته یارانه خود را قطع کرده‌اند. این افراد نیز به قطع یارانه معیشتی اعتراض داشتند و درحال حاضر خواستار دریافت یارانه هستند. این افراد که جاماندگان از یارانه محسوب می‎شوند ، برای ثبت نام یارانه لازم است به سایت my.gov.ir مراجعه کنند.

تکلیف مجلس به بنیاد شهید برای پرداخت بسته معیشتی ماهیانه به رزمندگان معسر فاقد شغل و درآمد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی، بنیاد شهید و امور ایثارگران را مکلف کردند تا نسبت به پرداخت کمک معیشت ماهیانه به رزمندگان معسر فاقد شغل و درآمد و معلولان شدید و خیلی شدید و فاقد شغل و درآمد اقدام کند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در  جلسه علنی نوبت صبح (شنبه)  و در جریان بررسی گزارش کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۳ کل کشور در بخش هزینه ای، بند ب تبصره ۱۵ لایحه را به تصویب رساندند.

بر اساس این مصوبه؛ بنیاد شهید و امور ایثارگران، سازمان بهزیستی کشور و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح مکلفند در سقف اعتبارات مصوب مربوط به جانبازان و آزادگان معسر غیر حالت اشتغال فاقد شغل و درآمد که بر اساس قوانین نیروهای مسلح مشمول دریافت حقوق وظیفه نمی باشند، افراد تحت تکفل قانونی جانبازان متوفی فاقد شغل و درآمد و رزمندگان معسر فاقد شغل و درآمد و معلولان شدید و خیلی شدید و فاقد شغل و درآمد، کمک معیشت ماهانه که میزان آن در چهارچوب آیین نامه اجرائی مصوب هیئت وزیران تعیین می شود، پرداخت نمایند.

بسته معیشتی

زمان ثبت درخواست دریافت بسته حمایت معیشتی برای افرادی که در فهرست یارانه بگیران نقدی (۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان) نیستند و درخواست خود را در مهلت مقرر در کد دستوری #۶۳۶۹* ثبت کرده اند، آغاز شد.

ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی در اطلاعیه شماره ۱۲، اعلام کرد: سرپرست خانواری که در لیست یارانه بگیران نبودند و خود را حائز دریافت بسته حمایت معیشتی می دانستند ، اقدام به ثبت شماره ملی خود در کد دستوری #۶۳۶۹* کنند.

اهدای بسته معیشتی 200 و 700 هزارتومانی به این خانوارها

ایلام به مناسبت میلاد امیر مؤمنان و روز پدر بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها در استان ایلام اقدام به برگزاری رزمایش اهدای ۲۰۰ بسته معیشتی و اهدای البسه گرم و کفش به ایتام و خانواده های آنان در قالب  جشن مهر علوی کرد.

«وحیدنیا » مسئول بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌ها در استان ایلام در گفت وگو با ایسنا، درباره این فعالیت اظهار کرد: باتوجه به اینکه ۱۴ شعبه در سراسر استان داریم همه شهرستانها همزمان با میلاد امام علی(ع) این برنامه را اجرا خواهند کرد و بالغ بر ۱۵۰۰بسته معیشتی و لباس گرم و کفش،که ارزش هر بسته ۷۰۰ هزار تومان است در کل استان توزیع می‌شود.

وی گفت: در شهرستان ایلام ۲۰۰ بسته و در کل استان ۱۵۰۰ بسته توزیع شد و علاوه بر  این ۵۰ کارت هدیه به ارزش ۲۰۰ هزار تومان با تعدادی لوازم التحریر و اسباب بازی به ایتام تحت حمایت اهدا شد.

توزیع بیش از هزار بسته معیشتی از سوی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت ولیعصر

فرمانده قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان از توزیع هزار و ۱۲۴ بسته معیشتی بین خانواده‌های کم برخوردار خبر داد.

سردار محمود معین‌پور فرمانده قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: کمک‌های مومنانه از تدابیر رهبر انقلاب است که با حمایت و پشتیبانی بانک رفاه، قرارگاه محرومیت زدایی و گروه‌های جهادی توزیع می‌شوند.

او می‌گوید: این گروه‌ها به روستا‌های هدف از پیش شناسایی شده اعزام می‌شوند، این کمک‌ها به دست نیازمندترین افراد در روستا‌ها تعلق می‌گیرد.

سردار معین‌پور ضمن تاکید بر این نکته که در طول سال یکی از اقدامات سپاه و بسیج کمک به مردم محروم است، بیان کرد: در حوزه‌های محرومیت زدایی اقدامات بزرگی انجام می‌شود و در تابستان نیز حدود ۲ هزار کولر با همکاری کمیته امداد میان نیازمندان پخش شد.

او می گوید: توزیع جهیزیه برای امر ازدواج نیز طی ماه‌های گذشته به زوج‌ها اختصاص یافت و بسته‌های جدید جهیزیه نیز در راه است که تمام تلاش ما بر این است تا قبل از پایان سال و در دهه فجر یا نیمه شعبان کمک‌های جهیزیه و سایر کمک‌های مومنانه به نیازمندان ارایه شود.

سردار معین پور به اقدامات عمرانی در حوزه‌های بهداشتی و اشتغال زایی، آب و جاده روستایی اشاره کرد و گفت: کار‌های بزرگی صورت پذیرفته و برخی نیز در حال اجرا هستند

توزیع ۱۵۰ بسته معیشتی کرامت علوی در منطقه۹

شهردار منطقه ۹ از توزیع ۱۵۰ بسته معیشتی کرامت علوی به پاکبانان خدوم و کارگران زحمتکش فضای سبز خبر داد.

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹، سید محمدرحیم مرتضوی شهردار این منطقه گفت: با عنایت به برگزاری رزمایش کرامت علوی۲ همزمان با روز ولادت حضرت علی علیه‌السلام، ۱۵۰ بسته معیشتی به پاکبانان خدوم و کارگران زحمتکش فضای سبز اهدا شد.

وی افزود: بسته‌های معیشتی شامل برنج، روغن، ماکارونی، لپه، عدس و رب در بین این عزیزان توزیع شد.

لازم به ذکر است این اقدام خداپسندانه به همت گروه جهادی شهید علی جعفری حوزه مقاومت بسیج شهید همدانی در منطقه۹ انجام شد.

منبع: ايسنا
آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی