کد مطلب: 31485

اینترنت رایگان | کد فعال سازی ۱۴ گیگ اینترنت رایگان ایرانسل

کد دستوری فعال کردن 100 گیگ اینترنت رایگان به مناسبت روز پدر | با این روش 100 گیگ اینترنت رایگان رئیسی بگیرید

وزیر ارتباطات خبر مهمی درباره اهدای اینترنت رایگان به مناسبت روز پدر و دهه فجر برای همه مردم ایران داد.برای اطلاع از نحوه ثبت نام و دریافت اینترنت رایگان در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

کد دستوری فعال کردن 100 گیگ اینترنت رایگان به مناسبت روز پدر | با این روش 100 گیگ اینترنت رایگان رئیسی بگیرید

وزیر ارتباطات گفت بسته اینترنت رایگان هدیه دولت از امروز فعال می شود و حجم آن ۱۲ کیگابابت برای ترافیک داخلی یا ۵ گیگ برای ترافیک بین المللی است.

مهلت جدید برای دریافت اینترنت رایگان + نحوه ثبت نام

زارع پور وزیر ارتباطات امروز خبر داد: ثبت نام بسته اینترنت هدیه دولت تا پایان دهه فجر تمدید شد.

عیسی زارع پور وزیر ارتباطات پس از جلسه هیات دولت گفت: به مناسبت 13 رجب ثبت نام بسته اینترنت هدیه دولت تا پایان دهه فجر تمدید شد و کسانی که هنوز موفق نشدند می توانند با مراجعه به سایت خدمات دولت هوشمند شماره تلفن خود را مشخص کنند تا اینترنت رایگان برای آنها فعال شود.

نحوه ثبت نام اینترنت رایگان

گزینه ثبت نام اینترنت رایگان دولت فعال شد و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه my.gov.ir از این خدمات بهره‌مند شوند.

حجم اینترنت رایگان دولت چقدر است؟

بسته اینترنتی گفته شده شامل ۱۰ گیگابایت اینترنت داخلی (معادل ۵ گیگ اینترنت بین الملل) است و مردم فرصت دارند تا ۱۴ فروردین سال ۱۴۰۳ از این هدیه استفاده کنند.

در همین رابطه اگرچه در همان روزهای ابتدایی حداکثر زمان دریافت بسته اینترنتی تا هفته سوم دی ماه اعلام شد اما هفته گذشته وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات جزئیات تازه‌ای در این زمینه اعلام کرد. عیسی زارع پور- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه جلسه هیأت دولت در هفته گذشته گفت که برای دریافت بسته اینترنت هدیه دولت تا آخر ماه فرصت ثبت نام است.

براساس اعلام وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، او همچنین در ادامه صحبت‌هایش به این موضوع اشاره کرد که تاکنون ۳.۵ میلیون نفر برای دریافت بسته اینترنت هدیه دولت ثبت‌نام کرده‌اند.

دریافت اینترنت رایگان ایرانسل تا 100 گیگ به صورت نامحدود

همه شما مشترکان دائمی ایرانسل با پرداخت صورتحساب خود تا روز بیستمِ ماه صدور قبض، از یک روز مکالمه ایرانسلی رایگان و یک روز اینترنت نامحدود (تا ۱۰۰ گیگابایت) رایگان بهره ‌مند شوید.

با توجه به اینکه با پرداخت به روش‌های گوناگون، تکمیل پرداخت در زمان ‌های مختلف اتفاق می ‌افتد، برای بهره‌ مندی از یک روز مکالمه و اینترنت هدیه لطفا با شماره‌گیری کد #۲*۱*۵۵۵* از نداشتن بدهی پیشین و تکمیل پرداخت تا قبل از تاریخ بیستم اطمینان حاصل کنید. تنها در صورت تکمیل فرآیند پرداخت تا پیش از تاریخ بیستم هدایا به شما تعلق خواهد گرفت.

اینترنت رایگان

بسته‌های ویژه اینترنت رایگان همراه اول به مناسبت روز پدر

همراه اول به مناسبت گرامیداشت روز پدر، بسته‌های ترکیبی با تخفیف ویژه برای تمامی مشترکان دائمی و اعتباری تعریف کرد.

همراه اول به مناسبت فرارسیدن سالروز میلاد حضرت امیرالمومنین علی(ع) و گرامیداشت «روز پدر»، بسته های متنوعی را برای تمامی مشترکان خود تدارک دیده است.

ساختار این بسته های ترکیبی به صورت «مکالمه درون شبکه و اینترنت» و با مدت زمان سه روزه است که تمامی دارندگان سیمکارت های دائمی و اعتباری همراه اول می توانند نسبت به خریداری آنها با تخفیف ویژه این ایام اقدام کنند.

اولین بسته شامل «۲ گیگابایت اینترنت و ۲۰۰ دقیقه مکالمه» می شود و دومین آنها با ترکیب «۶ گیگابایت اینترنت و ۶۰۰ دقیقه مکالمه» است که به ترتیب با قیمت های ۱۰ و ۲۵ هزار تومان عرضه می شود.

متقاضیان خرید و فعالسازی این بسته های ویژه روز پدر، می توانند از امروز چهارشنبه ۴ بهمن تا ۷ بهمن ۱۴۰۲ با شماره گیری «ستاره ۱۰۰ ستاره ۶ مربع» نسبت به انجام خواسته خود اقدام کنند.

هدیه تولد اینترنت رایگان

همراه اول برای روز تولد مشتریان خود هدایایی در نظر می‌گیرد. یکی از کدهای اینترنت رایگان همراه اول، هدیه تولد مشترکین همراه اول است. این هدیه شامل بسته مکالمه، اینترنت و همچنین امتیار باشگاه فیروزه‌ای است که بسته اینترنت آن شامل 2 گیگابایت است. البته باید بدانید که مهلت استفاده از این هدایا تنها یک روز خواهد بود. جهت فعال‌سازی اینترنت هدیه تولد کافی است کد دستوری *10*4121# را شماره‌گیری کنید. یا با استفاده از منوی خدمات من (My Service) در اپلیکیشن مخصوص همراه اول اینترنت هدیه خود را دریافت نمایید.

بسته تخفیفی و اینترنت رایگان ایرانسل به مناسبت روز پدر

ایرانسل به مناسبت گرامیداشت روز پدر، بسته ترکیبی تخفیفی شامل ۵ گیگابایت اینترنت و ۵ ساعت مکالمه درون شبکه، برای مشترکان خود در نظر گرفته است.

اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، به مناسبت گرامی‌داشت سالروز ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر، بسته ترکیبی اینترنت و مکالمه ایرانسلی را با تخفیف به مشترکان خود ارائه کرده است.

این بسته ترکیبی که شامل ۵ گیگابایت اینترنت و ۵ ساعت مکالمه درون‌شبکه (ایرانسلی) با اعتبار ۱۰ روز از زمان فعال‌سازی است، برای تمام مشترکان دائمی و اعتباری اینترنت‌همراه ایرانسل قابل خرید و فعال‌سازی است.

بسته ترکیبی اینترنت و مکالمه ویژه روز پدر، تا پایان روز پنج‌شنبه ۵ بهمن ماه ۱۴۰۲ (روز پدر)، با قیمت تخفیفی ۲۰ هزار تومان، از طریق شماره گیری کد دستوری #۵* یا مراجعه به سوپر اپلیکیشن ایرانسل‌من، به دفعات قابل خرید و فعال‌سازی است.

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی