کد مطلب: 31241

اینترنت رایگان | اینترنت رایگان همراه اول | کد فعال سازی ۱۴ گیگ اینترنت رایگان ایرانسل

کد فعالسازی 100 گیگ اینترنت رایگان بمناسبت روز پدر | چگونه اینترنت رایگان دولت را فعال کنیم ؟ + فیلم آموزشی

قرار است دولت بمناسبت روز پدر بسته اینترنت رایگان به مردم بدهد. در خبر زیر نحوه فعالسازی و کد دستوری 100 گیگ اینترنت رایگان را با هم می بینیم.

کد فعالسازی 100 گیگ اینترنت رایگان بمناسبت روز پدر | چگونه اینترنت رایگان دولت را فعال کنیم ؟ + فیلم آموزشی

سایت فعالسازی اینترنت رایگان + راهنمای دریافت

برای مردم در قالب ۱۰ گیگابایت اینترنت رایگان داخلی (معادل ۵ گیگ اینترنت بین الملل) برای یکی از سیم‌کارت‌های افراد انجام می‌شود. کاربران می‌توانند با مراجعه به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به آدرس my.gov.ir از این خدمات بهره‌مند شوند.

آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان هدیه دولت

با اعلام مسئولان، هفته آینده آخرین مهلت ثبت اینترنت رایگان هدیه دولت به مردم است و کاربران فرصت دارند تا ۱۴ فروردین 1403 از این هدیه استفاده کنند.

به گزارش کاماپرس، در هفته دوم دی ماه و در راستای افزایش تعرفه بسته‌های اینترنتی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، اخباری در رابطه با ارائه بسته اینترنتی رایگان به همه مردم منتشر شد.

ثبت نام بسته اینترنتی ذکر شده که شامل1۰ گیگابایت اینترنت داخلی (معادل ۵ گیگ اینترنت بین الملل) است از روز یکشنبه 10 دی ماه از طریق مراجعه به سامانه پنجره ملی خدمات دولت هوشمند آغاز شده و حداکثر زمان ثبت نام آن هفته آینده خواهد بود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور در مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری با اشاره به اینکه تاکنون ۳۳ میلیون نفر در این پنجره ثبت نام کرده و احراز هویت شده‌اند، اظهار کرد: روزانه بین سه تا چهار میلیون نفر به این پنجره مراجعه و از حدود ۷۰ درصد خدمات ارائه شده دولتی استفاده می‌کنند.

به نقل از همشهری آنلاین، عیسی زارع پور افزود: باید به روزی برسیم که دولت به یک آیکون در گوشی‌های مردم تبدیل شود و خدمات دولتی در یک اتاق شیشه‌ای قابل پیگیری باشد.

کد فعالسازی ۱۰۰ گیگ اینترنت رایگان ایرانسل

با ایرانسل من نه تنها می‌توانید حساب ایرانسلی‌تان را به ساده‌ترین شکل مدیریت کنید، بسته‌های اینترنت و مکالمه را به‌راحتی بخرید، قبض سیم‌کارت دائمی‌تان را پرداخت کنید یا حساب سیم‌کارت اعتباری‌تان را شارژ کنید. در این روش فقط یک بار آن هم زمانی که برای اولین بار شماره خود را وارد برنامه ایرانسل من می کنید می توانید یک گیگ اینترنت رایگان ایرانسل دریافت کنید.

برای این کار کافیست برنامه ایرانسل من را در بازار جست و جو کنید و بعد از نصب برنامه روی گوشی خود کافی است در برنامه ثبت نام کنید. برای ثبت نام فقط نیاز به وارد کردن شماره موبایل تان است و انتخاب یک رمز و سپس بعد از ورود به برنامه یک گیگ اینترنت‌رایگان ایرانسل دریافت خواهید کرد.

برای بهره‌ مندی از یک روز مکالمه و اینترنت هدیه لطفا با شماره‌گیری کد #۲*۱*۵۵۵* از نداشتن بدهی پیشین و تکمیل پرداخت تا قبل از تاریخ بیستم اطمینان حاصل کنید. تنها در صورت تکمیل فرآیند پرداخت تا پیش از تاریخ بیستم هدایا به شما تعلق خواهد گرفت.

هدیه اینترنت رایگان ۵ گیگابایتی هفت روزه

تمامی مشترکان اعتباری اینترنت نسل ۴ ثابت ایرانسل می ‌توانند اطلاعات کاربری (پست الکترونیک و شماره تلفن همراه) خود را به‌ روز رسانی کنند و یک بسته اینترنت ۵ گیگابایتی هفت روزه هدیه بگیرند.

توجه کنید این بسته پس از تایید نشانی پست الکترونیک و شماره تلفن همراه (از طریق رمز یکبار مصرف پیامک شده) کاربر، فعال خواهد شد. برای ویرایش اطلاعات خود به این صفحه مراجعه کنید.

اینترنت‌ رایگان ایرانسل روزانه یک گیگ

در این روش با دعوت دوستان تان به برنامه ایرانسل من می توانید یک گیگ اینترنت دیگر به صورت رایگان از ایرانسل دریافت کنید. برای این کار هنگامی که در برنامه ایرانسل من وارد شدید کمی به پایین اسکرول کنید و گزینه آخر یعنی دریافت اینترنت رایگان! را لمس کنید.

بعد از ورود به این قسمت می توانید با وارد کردن شماره موبایل ایرانسلی دوستان تان از آن ها به استفاده از برنامه ایرانسل من دعوت کنید و هنگامی که هر کدام از دوستان تان دعوت شما را پذیرفتند و برنامه ایرانسل من را نصب کردند یک گیگ اینترنت ایرانسل به هر دوی شما تعلق می گیرد.

اینترنت رایگان ۵ گیگا بایتی ویژه مشترکین مودم TD-LTE

اپراتور ایرانسل مشترکین نسل ۴G با وارد کردن اطلاعات کاربری ( پست الکترونیک ، شماره تلفن) و بروزرسانی آن ۵ گیگا بایت اینترنت رایگان مدت اعتبار ۷ روز هدیه میگیرند. این بسته هدیه پس از تایید ( پست الکترونیک و تلفن همراه ) یک پیامک برای شما ارسال می شود ، و این طرح فعال می شود.

نحوه دریافت ۱۴ گیگ اینترنت رایگان ایرانسل

با تبدیل سیمکارت قدیمی به نسل ۴ ایرانسل می توانید ۱۴ گیگ اینترنت‌رایگان دریافت کنید برای فعال سازی ۱۴ گیگ هدیه ایرانسل کد *۵۵۵*۱۱# را شماره گیری نمایید.

برای تعویض سیم کارت خود به ۴ جی هم می توانید هم از طریق برنامه ایرانسل من اقدام کنید و هم نماینده های رسمی فروش سیمکارت ایرانسل که در این صورت باید حضوری اقدام کنید. البته برای این کار اگر از طریق برنامه ایرانسل من اقدام کنید کاملا رایگان است ولی اگر به مراکز رسمی ایرانسل برای تعویض سیمکارت خود مراجعه کنید باید ۸۰۰۰ تومان بابت تعویض پرداخت کنید.

یک ماه اینترنت رایگان ایرانسل تا ۱۴ گیگ فقط با تعویض رایگان سیم کارت ایرانسل به ۴g

برای فعال سازی کد *۵۵۵*۱۱# را شماره گیری نمایید.

آنچه دیگران میخوانند
  • فلاحی فر ارسالی در

    برنامه روعالیه اطلارسانی میکنید...

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی