کد مطلب: 31141

اینترنت رایگان | اینترنت رایگان همراه اول | کد فعال سازی ۱۴ گیگ اینترنت رایگان ایرانسل

کد دستوری فعال کردن ۵۰ گیگ اینترنت رایگان به مناسبت روز مادر | اینترنت رایگان دولت کی فعال میشود

دو اپراتور ایرانسل و همراه اول به مناسبت روز مادر بسته های تخفیفی گذاشته اند. از سوی دیگر دولت اقدام به اهدای اینترنت رایگان به مردم کرده است. در ادامه جزئیات دریافت بسته های تخفیفی و اینترنت رایگان را با هم می خوانیم.

کد دستوری فعال کردن ۵۰ گیگ اینترنت رایگان به مناسبت روز مادر | اینترنت رایگان دولت کی فعال میشود

همراه اول به مناسبت ولادت باسعادت حضرت زهرا(س) از ارائه بسته‌های ویژه ترکیبی خبر داد.

همراه اول به مناسبت ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و بزرگداشت مقام زن و «روز مادر»، بسته های ویژه ای را تدارک دیده است که تمامی مشترکان دائمی و اعتباری همراه اولی قادر به سفارش و استفاده از آنها هستند.

براساس تقویم رسمی کشور ۱۳ دی ۱۴۰۲ مصادف است با بیستم جمادی الثانی و سالروز ولادت حضرت زهرا(س) که همراه اول به همین مناسبت با طراحی ۲ بسته ترکیبی ویژه ۳ روزه شامل «مکالمه» و «اینترنت» این روز را به تمامی مشترکانش تبریک گفته است.

بسته «۲ گیگابایت اینترنت و ۲۰۰ دقیقه مکالمه» با قیمت ۱۰ هزار تومان و بسته «۶ گیگابایت اینترنت و ۶۰۰ دقیقه مکالمه» با قیمت ۲۵ هزار تومان عرضه می شود.

تمامی مشترکان همراه اولی دارنده یوسیم و علاقه مند به فعالسازی یکی از این بسته های ویژه که از امروز سه شنبه ۱۲ دی تا پایان روز پنجشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۲ قابل خرید و استفاده است، می توانند کد «ستاره ۱۰۰ ستاره ۶۷۱ مربع» را شماره گیری و یکی از بسته ها را انتخاب کنند.

قابلیت خرید چند باره این بسته ها در طول بازه زمانی اجرای طرح به شرط اتمام حجم به شکل نقدی و غیرنقدی وجود دارد.

بسته ترکیبی ویژه مشترکین دائمی و اعتباری

بسته همراه اول (روز مادر) مدت حجم مدت مکالمه(دقیقه) قیمت (تومان) کد دستوری
بسته مکالمه (درون شبکه و ثابت)300 دقیقه 3 روزه 0 300 3,000 67#*100*
بسته اینترنت 1.5 گیگابایت 3 روزه 1.5گیگابایت 0 6,000 67#*100*
بسته ترکیبی 2 گیگابایت اینترنت و 200 دقیقه مکالمه (درون شبکه و ثابت) 3 روزه 2 گیگابایت 200 9,000 67#*100*

بسته تخفیفی ایرانسل به مناسبت روز مادر و روز پدر

ایرانسل به مناسبت گرامیداشت روز مادر و روز پدر، بسته ترکیبی تخفیفی شامل ۵ گیگابایت اینترنت و ۵ ساعت مکالمه درون شبکه، برای مشترکان خود در نظر گرفته است.

به گزارش اقتصاد آنلاین، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، به مناسبت گرامی‌داشت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر و سالروز ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر، بسته ترکیبی اینترنت و مکالمه ایرانسلی را با تخفیف به مشترکان خود ارائه کرده است.

این بسته ترکیبی که شامل ۵ گیگابایت اینترنت و ۵ ساعت مکالمه درون‌شبکه (ایرانسلی) با اعتبار ۱۰ روز از زمان فعال‌سازی است، برای تمام مشترکان دائمی و اعتباری اینترنت‌همراه ایرانسل قابل خرید و فعال‌سازی است.

بسته ترکیبی اینترنت و مکالمه ویژه روز مادر و روز پدر، از چهارشنبه ۱۳ دی ماه ۱۴۰۲ (روز مادر) تا پنج‌شنبه ۵ بهمن ماه ۱۴۰۲ (روز پدر)، با قیمت تخفیفی ۲۰ هزار تومان، از طریق شماره گیری کد دستوری #۵* یا مراجعه به سوپر اپلیکیشن ایرانسل‌من، به دفعات قابل خرید و فعال‌سازی است.

دهک‌های کم‌درآمد اینترنت رایگان می‌گیرند؟

زارع‌پور، وزیر ارتباطات گفت: وعده رئیس جمهور درباره اینترنت رایگان دهک‌های کم درامد به زودی محقق می‌شود.

اینترنت رایگان

نحوه فعالسازی اینترنت رایگان هدیه دولت + لینک ثبت‌نام

نشهروندان می توانند با ورود از تاریخ 12 دی ماه 1402 به سایت my.gov.ir نسبت به فعال‌سازی بسته اینترنت رایگان اهدایی دولت اقدام کنند.

پس از آنکه عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات روز گذشته در حاشیه جلسه هیات دولت درباره اصلاح تعرفه‌های اینترنت اپراتورها، اعلام کرد دولت برای جبران اصلاح تعرفه که پس از پذیرش شاخص‌های رگولاتوری از سوی اپراتورها برای آن تصمیم‌گیری می‌شود، یک بسته هدیه اینترنت درنظر دارد.

پیامک اینترنت رایگان اهدایی دولت

به همین منظور دولت پیامکی مبنی بر فعال سازی اینترنت هدیه برای مردم ارسال کرده که تحقق وعده روز گذشته وزیر ارتباطات در خصوص اینترنت هدیه است.

پیام ارسالی به این شرح است: برای فعال‌سازی بسته اینترنت رایگان اهدایی دولت، از تاریخ 12 دی ماه به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به آدرس my.gov.ir مراجعه و شماره پیش فرض خود را انتخاب کنید.

نحوه ثبت‌نام اینترنت رایگان در پنجره ملی خدمات دولت هوشمند

«پنجره ملی خدمات دولت هوشمند» یک راه امن برای دسترسی آنلاین به خدمات دولتی از طریق یک درگاه واحد است. این درگاه، پلتفرم ملی یکپارچه ارائه خدمات دولتی است و برای ورود باید یک خط تلفن به نام شما باشد.

پس از ورود به سایت my.gov.ir و وارد کردن شماره تلفن همراه خود پیامکی به خطی که به نام شماست ارسال می شود و پس از آن می توانید مراحل ثبت نام را ادامه دهید.

وزیر ارتباطات چهارشنبه در حاشیه نشست هیات دولت با اشاره به اینکه از سال ۹۶ تعرفه‌ها تغییر نکرده است، اما در حوزه نیروی انسانی و تجهیزات و قیمت ارز افزایش قیمت را داشتیم، گفت: سازمان تنظیم مقررات شرط و شروطی را برای افزایش تعرفه‌ها به اپراتورها اعلام کرده و آن را منوط به افزایش کیفیت شبکه ارتباطی کشور کردیم.

زارع‌پور افزود: هر چند درخواست افزایش ۱۰۰ درصدی تعرفه را به هیچ وجه نمی‌پذیریم، چراکه در شرایط فعلی کشور امکان‌پذیر نیست. اگر تصمیمی گرفته شود حتماً بر سقف تورم کشور خواهد بود، البته اگر شرایط وزارت ارتباطات برآورده نشود، حتماً اپراتور را جریمه خواهیم کرد. شرط و شروط نیز به الحاقیه پروانه فعالیت آن‌ها تبدیل می‌شود.

وی بیان کرد: بر اساس مصوبه سال ۹۶ برای اینترنت همراه یک سقف و کفی تعریف شده است و ما افزایش تعرفه‌ای نخواهیم داشت. همه چیز بر اساس همان سقف و کف قیمتی است که در سال ۹۶ مصوب شده است. اصلاح تعرفه‌ها در آن قالب انجام خواهد شد.

آنچه دیگران میخوانند
  • ارمین ارسالی در

    بهترین هدیه برای من

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی