کد مطلب: 31036

فروش اقساطی خودرو | ثبت نام فروش اقساطی خودرو

فروش اقساطی خودرو شاسی بلند با نصف قیمت آغاز شد | خودروی جدید شاسی بلند را بدون قرعه کشی بخرید + قیمت و شرایط

دور جدید فروش اقساطی خودرو با قیمتی بسیار عااالی و بدون قرعه کشی آغاز شد.

فروش اقساطی خودرو شاسی بلند با نصف قیمت آغاز شد | خودروی جدید شاسی بلند را بدون قرعه کشی بخرید + قیمت و شرایط

خبرنگار شکیبا بقال زاده: طرح جدید فروش اقساطی خودرو با شرایطی ویژه از فردا آغاز خواهد شد. فروش اقساطی خودرو با اقساط 100 ماهه‌ باعث میشود مردم به راحتی خودرو بخرند. فروش اقساطی خودرو در این ماه با شرایط ویژه عرضه شد. در ادامه شرایط فروش اقساطی خودرو را میخوانیم.

فروش فوق العاده لاماری ویژه دی ماه ۱۴۰۲ با شرایط ذیل آغاز شد.

به استحضار متقاضیان محترم و نمایندگی های مجاز شرکت آرین پارس میرساند ؛ پیرو پیش ثبت نام نوبت دوم عرضه خودرو لاماری ایما در سامانه یکپارچه عرضه خودرو های داخلی بر مبنای فرایند نوبت دهی، این شرکت در نظر دارد نسبت به فراخوان متقاضیان محترم (تعیین شده در سامانه مذکور) اقدام نماید.

فروش اقساطی خودرو

بدین منظوراز متقاضیان دعوت بعمل می آید جهت تکمیل فرایند ثبت نام و عقد قرارداد فروش فوق العاده به قیمت قطعی و با موعد تحویل ۹۰ روز کاری از ساعت ۱۰ صبح روز پنج شنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۰۷ لغایت پایان روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۱۲ به صورت اینترنتی نسبت به انجام مراحل ثبت نام خودروی لاماری ایما و تکمیل وجه با مراجعه به آدرس اینترنتی نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

همچنین سایر متقاضیان محترم می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی فوق در بخش استعلام نوبت دهی نسبت به استعلام و مشاهده نوبت ثبت نام خود اقدام نمایند.

فروش اقساطی خودرو / مزایا و معایب

+طراحی منحصر به فرد

+ظاهری تهاجمی و خشن

+پیشرانه قدرتمند

+گیربکس دو کلاچ از نوع تر

+قیمت رقابتی

-کمی شبیه به KMC K7

-مشکلات احتمالی پیشرانه GDI در دراز مدت

فروش اقساطی خودرو

فروش اقساطی خودرو / مشخصات فنی

کراس اوور لاماری ایما (Eama)، یک کراس اوور کامپکت شهری با ساختاری نسبتا نوین است. این کراس اوور با آینده نگری‌های آرین پارس موتور، به پیشرانه نوین و قدرتمند، مجهز به سیستم پرخوران توربو با قابلیت پاشش مستقیم سوخت (GDI) بهره می‌گیرد تا در برابر رقبای نوظهور خود در بازار کشور، توانا و درخور عمل کند. انتظار می‌رود خودروهای مجهز به سیستم پاشش مستقیم سوخت با کیفیت بسیار پایین سوخت تولید شده در کشور با دشواری‌هایی در دراز مدت همراه باشند، اما همچنان تنها چاره خودروسازان داخلی آن هم زمانی که خودروسازان شرقی، تنها به پیشرانه‌های ۱.۵ لیتری تکیه زده‌اند، برای افزایش قدرت محصولات خود هیچ چاره‌ای جز تکیه بر سیستم‌های کمکی توربو و GDI ندارند. با این حال کسب استاندارد آلایندگی رده یورو ۵ از سوی این پیشرانه اندکی تعجب برانگیز است.

فروش اقساطی خودرو

در نتیجه لاماری ایما توان و گشتاور خوبی در اختیار راننده قرار می‌دهد که به کمک گیربکس دو کلاچ نوع تر هفت سرعت به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. این روزها به نظر می‌رسد استفاده از هرگیربکس اتوماتیکی جز نسخه‌های پیچیده‌تر دو کلاچ، بیشتر به عنوان یک ضعف در کارنامه یک خودروساز عمل کنند تا یک گزینه کم استهلاک و کم هزینه‌تر.

بسیاری از مشخصات پیرامون ، نظیر قیمت لاماری ایما، زمان عرضه، متوسط مصرف سوخت، سرعت نهایی و… هنوز به صورت نهایی از سوی آرین پارس موتور اعلام نشده است، اما عمده اطلاعات و مشخصات فنی این خودرو نوظهور به شرح جدول زیر قابل ارائه است.

فروش اقساطی خودرو

فروش اقساطی خودرو / داخل لاماری ایما

برخلاف ظاهر خارجی اسپرت و ماجراجویانه، کابین لاماری ایما حس و حال یک خودرو مجلل را به شما تلقین می‌کند. نمایشگرهای به هم پیوسته بخش بزرگی از داشبورد خودرو را اشغال کرده‌اند که برای نمایش اطلاعات سیستم سرگرمی و مجموعه نشانگرها استفاده می‌شوند. کابین لاماری ایما براساس الگوی طراحی مینیمالیستی طراحی شده است، بنابراین دکمه‌های اندکی را در کابین خواهید دید.

فروش اقساطی خودرو

به نظر می‌رسد طراحان دانگ فنگ هنگام خلق فضای داخلی دانگ فنگ T5 Evo نیم نگاهی به محصولات مرسدس بنز داشته‌اند، چرا که سبک کلی کابین این خودرو شبیه به خودروهای جدید مرسدس بنز است و دریچه‌های تهویه نیز به صورت کامل شبیه به دریچه‌های سیستم تهویه مرسدس هستند. فرمان خودرو و اهرم تعویض دنده نیز شکیل، زیبا و مدرن طراحی شده‌اند و فرمان نیز از نوع دی‌کات است. فاصله بین دو محور دانگ فنگ T5 Evo نیز برابر با 2715 میلیمتر است که خبر از فضای داخلی جادار و راحت برای این کراس‌اوور اسپرت و مجلل می‌دهد.

فروش اقساطی خودرو

فروش اقساطی خودرو / طراحی لاماری ایما

نگاهی گذرا به چهره لاماری ایما نشان می‌دهد که با کراس‌اووری جوان پسند و اسپرت مواجه هستیم. استفاده از نوار باریک چراغ‌های LED به یکی از اصول طراحی اخیر چینی‌ها تبدیل شده است که پیش‌تر در کی ام سی K7 (جک X7) و ام وی ام X22 پرو شاهد آن بودیم و اکنون در لاماری ایما نیز این الگوی طراحی مشاهده می‌شود. شباهت‌های بسیاری میان طراحی جلوپنجره لاماری ایما و دیگر کراس‌اوور هموطن اش یعنی کی ام سی K7 مشاهده می‌شود، برای مثال قسمت زیرین جلوپنجره تورفتگی دارد و چراغ‌های روشنایی اصلی در گوشه‌های سپر قرار گرفته‌اند.

با این وجود ظاهر جانبی و عقبی خودرو بیشتر از آن‌که شبیه کراس‌اوورهای چینی باشد، به شاسی‌بلندهای لوکس اروپایی شباهت پیدا کرده است. الگوی طراحی قسمت جانبی به کراس‌اوورهای جگوار شباهت دارد و در نمای عقبی نیز تقلیدی دیگر از طراحی پورشه را می‌بینیم که البته با قیمتی بسیار کمتر از پورشه واقعی در اختیار مصرف‌کنندگان قرار خواهد گرفت.

فروش اقساطی خودرو

فروش اقساطی خودرو / مشخصات لاماری ایما

از نظر مشخصات فنی و قوای محرکه، پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژر قلب خودروی لاماری ایما است که این پیشرانه می تواند حداکثر 195 اسب بخار قدرت و 285 نیوتن‌متر گشتاور ارائه می‌دهد. برای سیستم انتقال قدرت ایما نیز از جعبه دنده 7 سرعته اتوماتیک دوکلاچه استفاده شده است.

شرکت سازنده ادعا می‌کند شتاب صفر تا صد لاماری ایما برابر با 9.5 ثانیه است و مصرف سوخت ترکیبی آن نیز 6.6 لیتر در صد کیلومتر خواهد بود. اعدادی که تا زمان بررسی میدانی در مورد تحقق آن‌ها باید صبر کرد. پیشرانه لاماری ایما از استاندارد عدم آلایندگی یورو 6 پیروی می‌کند و همان‌طور که انتظار می‌رود، از سیستم انتقال قدرت دیفرانسیل جلو استفاده می‌کند و اصطلاحا تک دیفرانسیل است.

فروش اقساطی خودرو

فروش اقساطی خودرو / امکانات لاماری ایما

کیسه هوا

کیسه هوای راننده و سرنشین جلو

سیستم صوتی

صفحه نمایش لمسی 10.25 اینچی - بلوتوث - 6 بلندگو

ترمز و پایداری

ABS - EBD - ESC - HDC - HAC - TCS - HBA - BAS

فروش اقساطی خودرو

فروش اقساطی خودرو / دیگر امکانات 

صندلی برقی راننده با قابلیت تنظیم در 6 جهت، قابلیت تنظیم ارتفاع نور جلو، آینه های برقی به همراه گرمکن، صفحه نمایش دیجیتالی کیلومترشمار 10.25 اینچی، فرمان چرمی دی کات، دوربین دید عقب، دوربین ثبت وقایع، استارت دکمه ای، سیستم ورود بدون کلید، سنسور نور، چراغ مخصوص روز، روکش چرمی صندلی ها، کروز کنترل، سیستم تصفیه هوا AQS، سانروف پانوراما، سنسور پارک، کول باکس، قابلیت اتصال WiFi

فروش اقساطی خودرو

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی