کد مطلب: 30479

امیر حسین آرمان | اخبار هنرمندان

سورپرایز خفن تولد امیرحسین آرمان همه رو مات کرد | هدیه لاکچری این خانم به امیر حسین آرمان همه رو خیره کرد

عکس های تولد لاکچری امیر حسین آرمان را در رستوران مجلل ببینید.

سورپرایز خفن تولد امیرحسین آرمان همه رو مات کرد | هدیه لاکچری این خانم به امیر حسین آرمان همه رو خیره کرد

امیرحسین آرمان یکی از ستاره‌های محبوب و خوش‌تیپ این روزهای سینما و تلویزیون ایران است که بسیار بی‌حاشیه بوده و طرفداران زیادی دارد. در این مقاله بیوگرافی امیرحسین آرمان را مورد بررسی قرار می‌دهیم. با ما همراه باشید.امیرحسین آرمان بازیگر، خواننده و مدل خوش چهره سینما و تلویزیون ایران متولد سال 1361 است که محبوبیت بسیاری در میان مردم دارد.امیرحسین آرمان فعالیت هنری خود را در این عرصه با اتودهای صحنه‌ای آغاز کرد.

امیر حسین آرمان

 این بازیگر دوست داشتنی تاکنون در آثار سینمایی و تلویزیونی متعددی به ایفای نقش پرداخته است و یکی از بازیگران توانمند یک دهه اخیر محسوب می‌شود. معروف‌ترین اثر وی که در سال 1398 از نمایش خانگی پخش شد، سریال مانکن بود که در آن بسیار خوش درخشید و با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شد.

امیرحسین آرمان یکی از ستاره‌های محبوب و خوش‌تیپ این روزهای سینما و تلویزیون ایران است که بسیار بی‌حاشیه بوده و طرفداران زیادی دارد. در این مقاله از پلازا بیوگرافی امیرحسین آرمان را مورد بررسی قرار می‌دهیم. با ما همراه باشید.

امیرحسین آرمان بازیگر، خواننده و مدل خوش چهره سینما و تلویزیون ایران متولد سال 1361 است که محبوبیت بسیاری در میان مردم دارد. این بازیگر دوست داشتنی تاکنون در آثار سینمایی و تلویزیونی متعددی به ایفای نقش پرداخته است و یکی از بازیگران توانمند یک دهه اخیر محسوب می‌شود. معروف‌ترین اثر وی که در سال 1398 از نمایش خانگی پخش شد، سریال مانکن بود که در آن بسیار خوش درخشید و با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شد.

اطلاعات شخصی امیرحسین آرمان

نام و نام خانوادگی: امیرحسین آرمان

تاریخ تولد: 14 آبان 1361

امیرحسین آرمان اصالتا اهل کجاست: تهران

امیرحسین آرمان چند سالشه: 40 سال

قد امیرحسین آرمان: 182 سانتی‌متر

تحصیلات امیرحسین آرمان: لیسانس دکوراسیون داخلی

وضعیت تاهل: مجرد، امیرحسین آرمان تا کنون ازدواج نکرده است.

پیج اینستاگرام امیرحسین آرمان: amirarman@

تحصیلات امیرحسین آرمان

امیرحسین آرمان در تاریخ 14 آبان 1361 در تهران به دنیا آمده است. او در دبیرستان در رشته علوم تجربی تحصیل کرد، اما از همان ابتدا به هنر علاقه‌مند بود و قصد داشت در دانشگاه نیز هنر بخواند. او در کنکور، رشته زبان قبول شد، اما در این رشته تحصیل نکرد و راهی خدمت سربازی شد. امیرحسین آرمان پس از اتمام سربازی، مجددا در کنکور شرکت کرد و در رشته روانشناسی پذیرفته شد، اما پس از یک ترم، تغییر رشته داد. پس از آن در رشته طراحی دکوراسیون داخلی به تحصیل پرداخت و در این رشته فارغ‌التحصیل شد و لیسانس گرفت.

زندگی شخصی امیرحسین آرمان

در جواب سوالاتی چون ایا امیرحسین آرمان ازدواج کرده؟؟ باید گفت که این هنرمند محبوب تاکنون ازدواج نکرده و در حال حاضر مجرد است و خودش نیز بارها در مصاحبه‌های مختلف به این موضوع اشاره کرده و تمام شایعات و اخبار را تکذیب کرده و هرگونه خبری با تیتر همسر امیرحسین آرمان یا امیرحسین آرمان و همسرش و فرزندش شایعاتی بیش نیستند. امیرحسین آرمان در برنامه دورهمی نیز صراحتا به این موضوع اشاره داشت و گفت:

“من در زندگی شخصی‌ام به عشق اعتقاد دارم و ازدواج رمزی است که هنوز برایم پیش نیامده است. خیلی درگیر زمان نیستم و معتقدم اگر شما در سنی ازدواج کنید که عشق برایتان به وجود آمده، خیلی بهتر از آن است که مجبور شوید چون وقت ازدواجتان شده با کسی پیمان ازدواج ببندید.”

زندگی شغلی امیرحسین آرمان

در ادامه بیوگرافی امیرحسین آرمان به بررسی زندگی شغلی، کارنامه هنری و آثار او می‌پردازیم.

بازیگری امیرحسین آرمان

امیر حسین آرمان به دلیل علاقه به هنر و میسر نشدن امکان تحصیل در این رشته، ضمن ادامه تحصیلات دانشگاهی خود، در کلاس‌های بازیگری نیز ثبت نام و آن را به طور جدی دنبال کرد. او در سال 1381 و در حالی که تنها 20 سال سن داشت در کلاس‌های بازیگری مرحوم مصطفی اسکویی شرکت می‌کرد و در این کلاس‌ها فنون بازیگری را فرا گرفته است. امیرحسین آرمان فعالیت هنری خود را در این عرصه با اتودهای صحنه‌ای آغاز کرد و به تدریج وارد دنیای بازیگری شد.

امیرحسین آرمان در سال 1383 با معرفی و پا درمیانی محمدرضا شریفی‌نیا در فیلم «ازدواج به سبک ایرانی» به کارگردانی حسن فتحی، نقش کوتاهی را ایفا کرد. این فیلم اولین تجربه جدی بازیگری او محسوب می‌شود که با قرار گرفتن در مقابل دوربین حسن فتحی و افتخار حضور در کنار استاد داریوش ارجمند، رقم خورد. امیرحسین آرمان پس از بازی در فیلم ازدواج به سبک ایرانی، یک سال بعد یعنی در سال 1384 در فیلم سینمایی «قتل آنلاین» به کارگردانی مسعود آب‌پرور حضور پیدا کرد و یکی از نقش‌های فرعی این فیلم را بر عهده داشت. او در این فیلم در کنار شهاب حسینی به ایفای نقش پرداخت که در آن زمان تجربه ارزشمندی برایش بود.

امیر حسین آرمان

امیر حسین آرمان پس از فیلم سینمایی قتل آنلاین در چندین فیلم دیگر از جمله هدف اصلی محصول سال 1385، صد سال به این سال‌ها محصول سال 1386-توقیفی، امشب شب مهتابه محصول سال 1387، یه حبه قند محصول سال 1388، در امتداد شهر محصول سال 1389و آثار بسیار دیگری به ایفای نقش پرداخت و به تدریج شناخته شد. وی پس از بازی در چندین فیلم سینمایی، در سال 1391 در سریال «کلاه پهلوی» به کارگردانی سید ضیاالدین دری حضور پیدا کرد و برای اولین بار در تلویزیون دیده شد، اما نقش پررنگی نداشت. او پس از بازی در سریال کلاه پهلوی در چندین سریال دیگر مانند سرزمین کهن محصول سال 1392، پیدا و پنهان محصول سال 1392 و سریال زخم محصول سال 1392 به ایفای نقش پرداخت.

منبع:دیجی سرگرمی

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی