کد مطلب: 30429

احسان علیخانی | احسان علیخانی و همسرش | احسان علیخانی و عروسی

فیلم جشن تولد خاص احسان علیخانی پخش شد | رونمایی احسان علیخانی از عشقش در جشن تولد 41 سالگی

امروز جشن تولد احسان علیخانی مجری با سابقه و بسیار محبوب کشورمان است. آقا احسان همیشه عادت دارن جشن تولدهاشون رو خیلی خاص برگزار بکنن و اغلب با متن نوشته هاشون اشک طرفدارانشون رو دربیارن. در ادامه فیلم جشن تولد خییییلی خاص احسان علیخانی را با هم می بینیم.

فیلم جشن تولد خاص احسان علیخانی پخش شد | رونمایی احسان علیخانی از عشقش در جشن تولد 41 سالگی

احسان علیخانی مجری مشهور و بسیار پرطرفدار کشورمان است. در چند روز گذشته حواشی زیادی درباره ازدواج احسان علیخانی منتشر شده است.احسان علیخانی مدتی قبل به دلایل خاص ممنوع الکار شده است. احسان علیخانی طرفداران زیادی دارد. در ادامه عکس جدید از احسان علیخانی را مشاهده میکنید. 

امروز جشن تولد احسان علیخانی مجری با سابقه و بسیار محبوب کشورمان است. آقا احسان همیشه عادت دارن جشن تولدهاشون رو خیلی خاص برگزار بکنن و اغلب با متن نوشته هاشون اشک طرفدارانشون رو دربیارن. در ادامه فیلم جشن تولد خییییلی خاص احسان علیخانی را با هم می بینیم.

عکس جشن تولد احسان علیخانی

چند سالی ، آبان گره خورده بود با درد و داغ …

و تولدم برای خودم هم بی اهمیت بود وای به حال دیگران …

امسال و تا این لحظه آبان ماه ، درد کم نداریم اما شکر خدا ، آن داغ های دردناک عمومی مانند سالهای گذشته  در جغرافیای ما نیست جز فاجعه هفته  پیش در لنگرود که همه را آتش زد و کمی آن طرف تر از جغرافیای ما هر روز بجای شمارش خنده های کودکان ، تعداد مرگ کودکان را زیر موشک های ساخته دستِ آدم بزرگهای پر ادعا اما بی همه چیز ، اعلام میکنند و دنیا فقط یا محکوم میکند یا ابراز نگرانی…

١ سال اندیست هر کس پرسید : چطوری ؟ گفتم: الهی شکر احتمالا امروز از فردا بهترم …

بازم شکر الهی هزار مرتبه شکر …

گاهی که با قصه و غصه آدمها مواجه میشوم یقین میکنم یا باید کاری کنم یا خفه شم و دست از ناشکری بردارم در برابر درد و رنجی که تعداد زیادی از هموطنانم دارند .

واقعا گور پدرِ هر نظریه و تکنیکی که میگوید تو میتوانی تنهایی احساس خوشبختی کنی ! نه واقعا نمیشود ، نمیشود که نمیشود 

احساس عمیق خوشبختی حتما جمعیست نه فردی 

باقی حرف ها بماند به وقتش …

بجای پرحرفی در این روزگار که هر کدام شما حتما دل پُر دردی دارید فقط آرزو میکنم احساس عمیق خوشبختی را حداقل مدتی همگی تجربه کنیم در کنار هم برای تمام این سرزمین حتی همه جهان

زندگی احسان علیخانی

احسان علیخانی متولد ۱۵ آبان ۱۳۶۱ در تهران است و ساکن خیابان هروی است ، فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه تهران است ، ۲ خواهر و یک برادر دارد و خودش فرزند آخر خانواده است ، مادرش پرستار بازنشسته است و به گفته خودش بهترین دوستش است ، با دیدن اجرای جواد یحیوی به کار اجرا علاقه مند شده ، اولین برنامه زنده اش در سال ۱۳۸۰ بوده ، او اجراهایی مانند صبح آمد و ماه عسل و.. را برعهده داشته است.

مجری جوان تلویزیون می گوید هیچ وبلاگ ، ایمیل یا سایتی ندارد و از اینترنت فقط برای جست و جوی اطلاعات استفاده می کند.

احسان علیخانی مجری جوان ، مسلط ، صمیمی و پرتحرک است که در چند سال اخیر توانسته اجراهایی به یاد ماندنی داشته باشد ، چندی است شایعه های فراوانی درباره او در برخی نشریات شنیده می شود.

احسان علیخانی در گفت و گو با هفته نامه سروش از کارها و فعالیت هایش و برخی دغدغه هایی که دارد صحبت کرده است.

– من در دفتر یکی از فیلمسازان به عنوان یکی از اعضای گروه صحنه و دستیار کارگردان فعالیتم را شروع کردم.

– شب های قدر برخی از مادران شهید بر سر مزار فرزندانشان می رفتند ، شمع روشن می کردند و حال و هوای خاصی داشت ، فکر می کنم این موضوع یکی از بهترین مستندهایی بود که توانستم به تصویر بکشم و به واسطه آن تأثیرگذار باشم.

– من یک دفعه وارد عرصه اجرا نشدم ، در مستندهایی که تولید می کردم با افراد مورد نظر از پشت دوربین صحبت می کردم ، کم کم جلوی دوربین این گفت و گوها را ادامه دادم تا اینکه باشگاه مهرورزان کار اجرا را شروع کردم ، پس از آن در بیشتر برنامه های مناسبتی شبکه یک حضور داشتم.

– اجرا استاندارد دارد و ثابت است ، شاخصه هایی همچون فیزیک ، صدا ، سیما ، نوع بیان و … مشخصات خاصی دارد و این مشخصات برای هر کسی یکسان نیست و متفاوت است ، من سال ها پشت دوربین بوده ام و با انواع اجراها آشنا هستم ، من تنها سعی کردم معدل یا میانگینی از نسل خودم باشم همین.

– من اجراهای لری کینگ و اپرا وینفری را برای خودم تحلیل کرده ام ، اینکه لری کینگ در برنامه های سیاسی و خانم وینفری در برنامه های خانوادگی و اجتماعی هنری معمولا با مهمان و مخاطبش چگونه ارتباط برقرار می کند.

– من فقط نوع اجرای آنها را نگاه کردم ، اینکه در مقابل مهمان بسیار بزرگشان هم خیلی راحت صحبت می کند و در خصوص پاسخ های مهمان هیچ گونه عکس العملی نشان نمی دهند، یکی از مسائلی که برایم مهم است و من در این دو مجری دیده ام این است که مجری نمی تواند بگوید این موضوع درست است یا غلط ، به نظرم خوب است که مخاطب همیشه نتیجه بگیرد ، یعنی ما قضاوت را به او بسپاریم.

– شما می بینید ساختارهای برنامه سازی از دهه ۶۰ تاکنون به یک شکل است مثلا برنامه صبحگاهی بخش های مشخصی دارد که همه شبکه ها در حال حاضر با یک ساختار برنامه تولید می کنند ، برای همین است که فلان برنامه صبحگاهی مخاطبانش را از دست داده است ، اگر برنامه ای با ساختاری جدید متنوع و جذب بخش شود مخاطبان زیادی کسب می کند.

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی