کد مطلب: 30279

محمد علیزاده | فیلم عروسی محمد علیزاده | محمد علیزاده و همسرش

رونمایی محمد علیزاده از همسر بازیگر مشهورش | علیزاده زد رو دست محمدرضا گلزار تو خرج برای عروسش! + عکس عروسی

دیشب محمد علیزاده خواننده محبوب کشورمان رخت دامادی بر تن کرد. شایعاتی از ازدواج علیزاده با سارا منجزی بازیگر سینمای کشور در اینستاگرام پیچیده است.

رونمایی محمد علیزاده از همسر بازیگر مشهورش | علیزاده زد رو دست محمدرضا گلزار تو خرج برای عروسش! + عکس عروسی

محمد علیزاده در 23 دی سال 1360 دیده به جهان گشود. محمد علیزاده درخانواده ای کاملا فرهنگی و علمی رشد کرده است و پدرش دبیر است. محمد علیزاده فارغ التحصیل لیسانس رشته کشاورزی می باشد. خبری در فضای مجازی منتشر شده است مبنی بر ازدواج محمد علیزاده. برای دیدن تصاویر و حواشی زندگی خصوصی محمد علیزاده با ما همراه باشید.

محمد علیزاده، خواننده پاپ ازدواج کرد

خبر ازدواج محمد علیزاده از ساعاتی پیش در فضای مجازی منتشر شد و اینطور که پیداست، خواننده جوان پاپ کشورمان به جرگه متاهلین پیوست ولی در صفحه رسمی محمد علیزاده هنوز هیچ تصویر و پستی در این مورد منتشر نشده است برای همین در پاسخ به سوالات شما در مورد اینکه همسر محمدعلیزاده کیست، باید بگوییم فعلا علیزاده همسر خود را معرفی نکرده است و تصاویر منتسب به همسر علیزاده صحت ندارند.

محمد علیزاده

سارا منجزی پور عروس این خواننده است !

انتشار یک عکس رابطه سارا منجزی پور و محمدعلیزاده را پرده برداری کرد اما چیزی که توجه مردم را جلب کرده رابطه پنهانی آن ها تاکنون بوده است .

سارا منجزی پور و محمدعلیزاده با انتشار یک عکس گفتند که قصد دارند مراسم عروسی نگیرند و شاید همین موضوع باعث پنهان ماندن رابطه شان شده است. خبرنگار سایت دیجی سرگرمی این خبر را تکذیب میکند.

محمد علیزاده

بیوگرافی محمد علیزاده

محمد علیزاده، خواننده، ترانه‌سرا و آهنگساز اهل ایران، در 23 دی 1360 در شهر کرج متولد شد. وی در حال حاضر در تهران سکونت دارد. او در سن 24 سالگی اولین آهنگ خود را اجرا کرد.

محمد علیزاده تحصیلات خود را در رشتهٔ مهندسی کشاورزی به پایان برد، اما عشق عمیقی به موسیقی داشت که باعث شد در عرصهٔ موسیقی فعالیت نماید. وی در سال 1387 اولین آلبوم رسمی خود را با عنوان "همخونه" منتشر کرد.

جالب است بدانید که محمد علیزاده علاقهٔ ویژه‌ای به قرآن دارد و به مدت سه سال متوالی توانست عنوان مقام اول در مسابقات قرائت قرآن را از آن خود کند.

کپی‌برداری محمد علیزاده از روی دست محمدرضا گلزار

شب گذشته محمد علیزاده خواننده، ترانه‌سرا و آهنگساز مراسم عروسی خود را در تالاری که مراسم ازدواج محمدرضا گلزار برگزار شده بود؛ جشن گرفت.

محمد علیزاده (زادهٔ ۲۳ دی ۱۳۶۰) خواننده، ترانه‌سرا و آهنگساز اهل ایران است. او در حال حاضر در تهران زندگی می‌کند. علیزاده نخستین آهنگ خود را در سن ۲۴ سالگی اجرا کرد.

محمد علیزاده در ۲۳ دی سال ۱۳۶۰ در کرج متولد شد. وی در حال حاضر در تهران زندگی می‌کند. علیزاده نخستین آهنگ خود را در ۲۴ سالگی اجرا کرد. محمد علیزاده فارغ‌التحصیل مهندسی کشاورزی است؛ اما علاقهٔ شدیدی که به موسیقی دارد موجب شد تا در موسیقی فعالیت کند و اولین آلبوم رسمی خود را در سال ۱۳۸۷ به نام همخونه منتشر کند. محمد علیزاده علاقهٔ خاصی به قرآن دارد و سه سال پیاپی توانسته مقام اول قرائت قرآن را کسب کند.

محمد علیزاده

عاشقی تا ازدواج محمد علیزاده

محمد علیزاده مجرد است و هنوز ازدواج نکرده، می گوید یک بار عاشق شده آن هم در 19 سالگی و به آن افتخار میکند، مدتی پیش شایعه ازدواج او با بهاره افشاری به گوش می رسید، که این خبر از طرف خانوم افشاری تکذیب شد.

خانواده محمد علیزاده

در شهر اشتهارد کرج از پدر و مادر اهل میانه به دنیا آمد

دو خواهر دارد و می گوید تربیت و من خواهریام بطوری بود که وابستگی زیادی به خانواده داریم و همیشه باهم در ارتباطیم، پدرشان فرهنگی و معلم بازنشسته است

علایق و تیپ شخصیتی محمد علیزاده

 در دوران تحصیل از درس شیمی متنفر بوده ولی ادبیات و ریاضی را دوست می داشت

 آهنگ های خداحافظ و جز تو را جزو محبوبترین ترانه هایش میداند

محمد علیزاده

 خواننده ی محبوبش اورس است و از کارهای ناصر عبدالهی انرژی میگیرد

 علی دایی و کریستیانو رونالدو فوتبالیستهای محبوبش هستند

 بازی هنرمندانی چون فاطمه معتمد آریا و زنده یاد خسرو شکیبایی را دوست دارد

 از تولیدات مسعود کیمیایی و مهران مدیری لذت میبرد

 ادکلن مورد علاقه :بولگاری

 ساز تخصصی :گیتار

 قد :1/89 سانتیمتر

 وزن :102 کیلوگرم

انتقاد از محمد علیزاده

از جمله انتقاداتی که به این خواننده می شود استفاده مکرر از کلمه دل در ترانه هایش و غلو در بغض صدایش است که خودش این گونه پاسخ می دهد:«دوست داشتم. دوست داشتم بگویم «دل به دل این دل دل مرده بده، بده دل که بد آورده». همین که شنونده باید به خودش زحمت بدهد و کلنجار برود تا این ترانه را حفظ کند یعنی من برده ام. در این آلبوم دوست داشتم در همه قطعات از دل استفاده کنم. حالا دیگران هر چه می خواهند بگویند. من تکرار قافیه ها را هم دوست دارم مثل اتفاقی که «در این اولین باره» افتاد و من 9 قافیه شبیه به هم را پشت سر هم تکرار کردم.» وی در ادامه چنین می گوید:«هیچ بغض غلو شده ای در صدای من وجود ندارد. من از بچگی هم که قاری قرآن بودم با همین صدا می خواندم منتهی صدایم پخته نبود»

محمد علیزاده

محمد علیزاده؛ هنوزم قاری قرآنم

من هنوزم قاری قرآنم، اما دوست داشتم یکسری از تفکرات و ترانه هایم را در قالب موسیقی پاپ ارائه بدهم و مرم گوش بدند، خب همین اتفاق هم افتاد

شروع حرفه ای محمد علیزاده و تیتراژ

بعد از سال ۱۳۸۰ فعالیت اش را در موسیقی حرفه ای ادامه داد تا اینکه در سال ۸۳ از طریق آهنگ لب خاموش در رادیو با مهرداد نصرتی آهنگساز آشنا شد

علیزاده توسط وی برای خواندن تیتراژ برنامه جزر و مد با اجرای احسان علیخانی دعوت شد و به این ترتیب اولین کار حرفه ای، صدایش را شناخته تر کرد

محمد علیزاده

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی