کد مطلب: 30276

باران کوثری | باران کوثری و همسرش حامد بهداد | منزل باران کوثری

ازدواج باران کوثری با آقای بازیگر مشهور سینما | خواستگاری عجیب آقای بازیگر از باران کوثری در ملاعام

عکس جدیدی در فضای مجازی در حال چرخیدن است که شابعه خواستگاری بازیگر مشهور کشورمان از باران کوثری را بر سر زبان ها انداخته.

ازدواج باران کوثری با آقای بازیگر مشهور سینما | خواستگاری عجیب آقای بازیگر از باران کوثری در ملاعام

باران کوثری بازیگر مشهوری کشورمان در سال 1364 دیده به جهان گشود. باران کوثری در خانواده ای هنری متولد شد. شایعه شده بود باران کوثری با حامد بهداد ازدواج کرده است. چندی پیش به دلیل مسائل خاص باران کوثری ممنوع الکار شد. باران کوثری در نقش های مختلفی بازی کرده است و هنر خود را به نمایش گذاشته است. حواشی و اخبار جدید درباره باران کوثری را با هم می بینیم و می خوانیم.

باران کوثری ازدواج کرد

عکس جدیدی در فضای مجازی در حال چرخیدن است که شابعه خواستگاری بازیگر مشهور کشورمان از باران کوثری را بر سر زبان ها انداخته. این عکس متعلق به فیلم سینمایی گیجگاه می باشد.

باران کوثری

راز عکس نامتعارف باران کوثری با فرزاد فرزین !

عکس فرزاد فرزین و باران کوثری در پشت صحنه سریال ملکه گدایان جنجال به پا کرد.

عکس  فرزاد فرزین و باران کوثری در فضای مجازی جنجال به پا کرد. در این عکس اینطور دیده می شود که باران کوثری دستش را روی شانه فرزاد فرزین گذاشته و به او تکیه داده است. این عکس مربوط به پشت صحنه سریال ملکه گدایان بوده و پس از منتشر شدن آن در فضای مجازی هجمه های زیادی برای این دو هنرمند ایجاد کرد و زمزمه رابطه این دو واکنش های زیادی از مخاطبان را در پی داشت. این درحالی است که در عکس مشخص است دست مردانه بوده و کسی که کنار فرزاد فرزین نشسته است دستش را روی شانه این خواننده بازیگر گذاشته است.

شایانیوز- باران کوثری متولد25 مهر 1364 در تهران و بازیگر، طراح صحنه، طراح لباس و منشی صحنه اهل ایران است که دانش آموخته رشته نمایش از هنرستان سوره می باشد. فیلم بهترین بابای دنیا ساخته داریوش فرهنگ در سال 1370، نخستین تجربه بازیگری او است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید نقش ‌آفرینی‌ های بعدی باران کوثری تا سال 1380 به تمامی در فیلم ‌های مادرش رخشان بنی اعتماد بوده است. او در سی ‌امین دوره جشنواره فیلم فجر در سال 1390 برای بازی در فیلم بغض در بخش نگاه نو کاندیدای جایزه بهترین بازیگر زن شده بود و پس از دو سال ممنوع ‌الفعالیت بودن در سال 1392 در دومین فیلم رضا درمیشیان به نام عصبانی نیستم بازی کرد و برای نمایش فیلم در جشنواره برلین به آلمان سفر کرد.

باران کوثری

همچنین کتابی تحت عنوان باران کوثری در سینمای ایران به قلم حسین عالمگیر از انتشارات شایسته منتشر شد. از جمله آثار او می توان به بی حسی موضعی، کشتارگاه، آخرین داستان، جان دار، خانه دختر، عرق سرد، خون بازی، ترومای سرخ و دایره زنگی اشاره کرد. حال که تا حدودی با این بازیگر جوان آشنا شدید می توانیم درمورد استایل باران کوثری صحبت کنیم. باران کوثری یکی از بازیگران خانم ایرانی است که کژوال لباس می پوشد البته به شکلی جسورانه و جذاب که کمی از دیگر کژوال پوش ها متفاوت است.

فراموش نکنید که در استایل کژوال معمولا از دو رنگ برای تکمیل استایل استفاده می کنند در حالی که این دختر هنرمند سینما در این زمینه کمی متفاوت عمل می کند. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین استایل های باران کوثری عزیز آشنا شوید.

باران کوثری

باران کوثری کژوال پوش البته این بار به سبک فلورال

باران کوثری برای شرکت در مراسم اکران فیلم بی همه چیز یک استایل کژوال البته به سبک فلورال را انتخاب نموده بود و می توان گفت با این استایل حسابی سر و صدا به پا کرد. او برای این استایل از چیراهن بلند و وست گل گلی کمک گرفته بود و با بوت های بندی و جذابی که به پا داشت تا حدودی استایل خود را هنری کرده بود. برای آشنایی با سبک فلورال خوب است که بدانید در این استایل از لباس‌ هایی با طرح گل‌ های مختلف، در رنگ‌ های متنوع و سایزهای متفاوت استفاده می شود. علاوه بر دنیای مد و استایل، می‌توان از این سبک در دکوراسیون داخلی و… نیز استفاده کرد و احساس آرامش و سرزندگی را به بینندگان القا نمود.

البته فراموش نکنید که انتخاب این سبک نیاز به جسارت و علم دارد، زیرا ست کردن این مدل لباس یا مانتو به دلیل دارای پترن شلوغ اصلا کار راحتی نیست.

باران کوثری

باران کوثری بازهم با مانتو گل گلی و موهای نارنجی در اکران فیلم عرق سرد

همانطور که در قسمت های بالاتر اشاره کردیم باران کوثری تا حد زیادی کژوال پوش است ولی می توان گفت از آن کژوال پوش های جسور که برای تکمیل استایل خود از سبک فلورال هم استفاده می کند. معمولا افرادی که چند سبک استایل را با هم ترکیب می کنند افرادی با اعتماد به نفس بالا هستند. اگر کمی به استایل پایین یعنی استایلی که باران کوثری برای شرکت در مراسم اکران فیلم عرق سرد انتخاب کرده است دقت کنید، خواهید دید که او علاوه بر کژوال و فلورال لایه لایه هم می پوشد.

انتخاب و ترکیب مانتو عروسکی و چین چینی برای زیر کت گل گلی کار بسیار پر ریسکی است و تنها از یک هنرمند که دستی در زمینه استایل و مد در آتش دارد بر می آید. البته می توان گفت بوت های چرم و کابوی و موهای نارنجی هم تا حد زیادی بر روی خاص دیده شدن باران کوثری تاثیر داشته اند. 

باران کوثری

باران کوثری دیگه اون آدم سابق نمیشه!

مدتی میشه که بازیگران قدیمی همچون باران کوثری کلا از مرحله پرت افتادن و چندان برای کار در فیلم ها و سریالای مختلف دعوت نمیشن. از دید کاربرا همین موضوع سبب شده که خانوم خانوما بزنه به سرش و با استایلا و ادا اصولایی ظاهر بشه که به هیچ عنوان برای کسی قابل هضم نیست.

این بازیگر از زمانی که با سریال ملکه گدایان دوباره جلو دوربین برگشت شده یه آدم دیگه و تو مصاحبه ها و مراسمای مختلف که ظاهر نمیشه هیچ وقتی هم یکی ازش سوالی میپرسه میزنه به در بیخیالی و هر چی تو دهنش درمیاد میگه و اصلا به این فکر نمیکنه که ممکنه براش بد بشه در آینده! البته این موضوع فقط شامل نوع حرف زدن باران کوثری نمیشه و نوع استایلایی هم که داره همیشه سوژه بسیاری از دوربین ها بوده.

باران کوثری

علت ممنوع التصویری باران کوثری

خانم کوثری طبق آنچه خود می گوید به دلیل مواضع سیاسی خود در سال ۱۳۸۸ در حمایت از میرحسین موسوی از طرف تلویزیون ممنوع التصویر شد

این ممنوعیت در سال ۱۳۹۱ موجب شد هنگام بازی در نمایش «روایت ناتمام یک فصل معلق» به کارگردانی هومن سیدی او را با تهدید از رفتن روی صحنه منع کردند

در نهایت بخاطر این ماجرا علاوه بر ممنوع التصویری دو سال ممنوع الکار شد

باران کوثری

ازدواج باران کوثری

باران کوثری هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد، انتشار برخی تصاویر او به همراه برادرش در خارج از کشور مدتی با عنوان همسر وی منتشر شده بود

خانواده باران کوثری

پدرش «جهانگیر کوثری» تهیه کننده و گزارشگر فوتبال و مادرش رخشان بنی اعتماد کارگردان و فیلمنامه نویس است و تنها یک برادر بزرگتر از خود بنام «تندیس» دارد

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی