کد مطلب: 30150

منوچهر هادی | منوچهر هادی طلاق | منوچهر هادی و رزا بیات

علت طلاق منوچهر هادی و یکتا ناصر فاش شد | راز زندگی منوچهر و یکتا چه بود ؟

چندی پیش یکتا ناصر استوری مشکوکی منتشر کرد که بوی جدایی می‌ داد. حال منوچهر هادی در جواب یکتا خانم استوری طعنه آمیزی منتشر کرده است.

علت طلاق منوچهر هادی و یکتا ناصر فاش شد | راز زندگی منوچهر و یکتا چه بود ؟

منوچهر هادی همسر یکتا ناصر کارگردان معروف سینما و تلویزیون است. منوچهر هادی با سریال هایی چون دلدادگان و عاشقانه به شهرت رسید. حاصل ازدواج منوچهر هادی و یکتا ناصر یک دختر است. منوچهر هادی با انتشار تصاویر تولدش 51 ساله شدنش را جشن گرفت.منوچهر هادی بیوگرافیش را منتشر کرد. 

طلاق یکتا ناصر از منوچهر هادی فاش شد

استوری جدید یکتا ناصر در فضای مجازی بحث‌برانگیز شده است.

استوری مشکوک یکتا ناصر که بوی جدایی می‌دهد. حال منوچهر هادی در جواب یکتا خانوم استوری طعنه آمیزی منتشر کرده است.

منوچهر هادی

به گزارش عرشه آنلاین؛ عده‌ای از کابران فضای مجازی با این استوری حدس زدند که یکتا ناصر از منوچهر هادی جدایی شده است. اخبار متناقضی درباره جدایی منوچهر هادی و یکتا ناصر وجود دارد. 

آیا تایید و تکذیب ها و انتشار استوری های عجیب برای این است که در فضای مجازی یکتا ناصر و همسرش ترند شوند؟

برترین‌ها نوشت: استوری جدید یکتا ناصر در فضای مجازی بحث‌برانگیز شده است.

عده‌ای از کابران فضای مجازی با این استوری حدس زدند که یکتا ناصر از منوچهر هادی جدایی شده است. اخبار متناقضی درباره جدایی منوچهر هادی و یکتا ناصر وجود دارد. 

منوچهر هادی

بیوگرافی منوچهر هادی و همسرش

یکتا ناصر در ۱۲ آبان ۱۳۵۷ در تهران متولد شد. پدرش افسر بازنشسته نیروی زمینی و مادرش خانه دار است. فرزند دوم خانواده است و یک خواهر بزرگتر به نام نیکتا و یک برادر کوچکتر از خود دارد. یکتا ناصر به دلیل علاقه به بازیگری به چند دفتر سینمایی مراجعه کرد و در تست انتخاب بازیگر شرکت کرد که در نهایت در سال 76 برای بازی در مجموعه تلویزیونی گلهای کاغذی انتخاب شد.

ازدواج منوچهر هادی

یکتا ناصر همسر منوچهر هادی کارگردان و فیلمنامه نویس سینمای ایران است. آن ها در اسفند سال ۱۳۹۴ با هم ازدواج کردند، این زوج صاحب فرزند دختری به نام سوفیا هستند.

منوچهر هادی

منوچهر هادی (زادهٔ ۲۸ مرداد ۱۳۵۱ گلپایگان) کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس سینما و تلویزیون ایرانی است. از کارهای شاخص وی می‌توان مجموعه‌های تلویزیونی عاشقانه و دلدادگان، خداحافظ بچه و خوب بد زشت را نام برد. وی همچنین با ساخت فیلم‌فارسی‌های رحمان ۱۴۰۰، آینه بغل، و من سالوادور نیستم که در گیشه موفق بودند یکی از کارگردانان پول‌ساز بشمار می‌رود.

وی درسال ۱۳۶۳ در جنگ عراق و ایران پدرش را از دست داد و پس از دریافت دیپلم در رشتهٔ الکتروتکنیک پا به عرصه هنر گذاشت و تجربه‌هایی چون بازیگری، دستیاری کارگردان و مسئول تدارکات را از سر گذراند.

کودکی منوچهر هادی

کودکی منوچهر هادی( با لباس ارتشی) در کنار خواهر و برادرهایش

منوچهر هادی فرزند شهید است و پدر او در سال 63 و در جنگ ایران و عراق به شهادت رسید.

خانواده منوچهر هادی

منوچهر هادی در کنار مادر و خواهرهایش

این کارگردان جوان در خانواده ای پرجمعیت 11 نفره ای متولد شد و 5 خواهر و سه برادر دارد و خودش فرزند هفتم خانواده است.

منوچهر هادی

بیوگرافی منوچهر هادی

نام :منوچهر

نام خانوادگی :هادی

تاریخ تولد :28 مرداد 1351

سالهای فعالیت :1371 تاکنون

منوچهر هادی

همسر :یکتا ناصر

فرزند :یک دختر به نام سوفیا

زندگی شخصی منوچهر هادی

منوچهر هادی کارگردان و فیلمنامه نویس کشورمان 28 مرداد 1351 در تهران متولد شد و تحصیلاتش را در تا مقطع دیپلم الکترونیک ادامه داد و بعد از آن پا به دنیای هنر گذاشت.

ازدواج منوچهر هادی

یکتا ناصر بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان همسر منوچهر هادی است و این زوج 20 اسفند 1394 زندگی مشترکشان را آغاز کردند.

منوچهر هادی و همسر یکتا ناصر برای اولین بار در تله فیلم روستای مرزی در کنار هم حضور داشتند و آقای کارگردان برای اولین بار در این فیلم نظرش به یکتا ناصر جلب شد و بعد از آن فیلم یکی میخواد باهات حرف بزنه را ساختم و نقش مکمل فیلم را به او پیشنهاد دادم و قبول کرد و سیمرغ جشنواره فجر را از آن خود کرد و این شروعی برای روابط بیشتر این زوج شد و این ماجرا به ازدواج آنها ختم شد.

منوچهر هادی

منوچهر هادی و یکتا ناصر یکسال بعد از ازدواجشان در 22 آذرماه سال 95 صاحب فرزند شدند. این زوج هنرمند نام دخترشان را سوفیا گذاشتند و منوچهر هادی پدر شادی برای دخترشان است و ویدئوهایی که با دخترش به اشتراک میگذارد گویای این امر است.

آنچه دیگران میخوانند
  • خانم ارسالی در

    بنام خدا، آقای هادی بزرگوار از حقوق فرزند بر گردن پدر انتخاب نام نیک هست، نام سوفيا با معیارهای فرهنگی ایرانی اسلامی اصلا تناسبی ندارد و نام خوبی نیست و غرب زده بودن و از خود بیگانگی را خواسته یا ناخواسته به فرزند دلبندتان تحمیل میکند، ایکاش حرمت اینکه خانواده شهید هستید را نگه میداشتید و به کودکتان الگوی های پاک و شایسته معرفی میکردید نه سوفيا لرن بودن! که خانمتان ظاهرآ آرزو داشتن جای ایشان باشند! واقعا تاسف باره!! '

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی