کد مطلب: 30095

الهه حصاری | بیوگرافی الهه حصاری | الهه حصاری همسرش

عکس الهه حصاری با تیپ خز پاییزه اش تو دورهمی ترکوند | خانم با این لباس 2 سایز بزرگترش چقده مسخره شده

الهه حصاری بازیگر جوان و توانای کشورمان عکس های جدیدی با استایل گنگ و پاییزه از خودش در اینستاگرام منتشر کرده است که باعث جلب توجه طرفداران مد شده است.

عکس الهه حصاری با تیپ خز پاییزه اش تو دورهمی ترکوند | خانم با این لباس 2 سایز بزرگترش چقده مسخره شده

الهه حصاری بازیگر جوان خوش آتیه کشورمان می باشد. الهه حصاری در 18 مرداد 1369 در تهران چشم به جهان گشود. الهه حصاری فارغ التحصیل رشته تربیت بدنی در مقطع کاردانی و زبان انگلیسی در مقطع کارشناسی می باشد. چهره و حالت چشمهای الهه حصاری او را متفاوت از سایر بازیگران کرده است. عکس ها و حاشیه های جدید الهه حصاری را با هم در سایت دیجی سرگرمی می خوانیم.

الهه حصاری

قطعا بازیگر بودن از دست حرفه های بسیار سختی می باشد که در عین حال که من و شما از پشت گوشی و تلویزیون و پرده سینما راحت و ساده می بینیم، میتونه به شدت چالشی و سخت باشه. خب اصلا مقوله اینکه بتونی جلوی دوربین وایسی و نخندی و یا به درستی ژست و اَکت بیای تا به چه اندازه میتونه در توانایی همه آدما باشه. قطعا تو وجودیت همه نیست و حتی در بین بازیگران هم همه و همه به خوبی نمیتونن این موارد رو اجرا کنند و قطعا یه جای کارشون خواهد لنگید! 

الهه حصاری بازیگر جوان و توانای کشورمان عکس های جدیدی با استایل گنگ و پاییزه از خودش در اینستاگرام منتشر کرده است که باعث جلب توجه طرفداران مد شده است.

اما به جز این مسائل، مواردی به مانند ایجاد حاشیه نیز مهمه که خب واسه همممه بازیگرا بالاخره جنجالاتی ساخته میشه هر چند که حتی از بی حاشیه ترین ها هم باشند! اما در این مطلب میخوایم برسیم به الهه حصاری بازیگر دهه شصتی که با بازی در سریال "هشت و نیم دقیقه" دیده شد و شهرت یافت. این بازیگر جوان ما از دست هنرمندان نکته دار اما کم حاشیه ای می باشد که سالهاست در این عرصه شگفت انگیز حضوری پررنگ دارد اما خب این مدلی که خیلی تو تلویزیون نموند و زود تند سریع پرید سینما و نمایش خانگی!

الهه حصاری

الهه حصاری این روزها با فیلم "فسیل" بر روی پرده سینماها دیده میشه که البته تیزر اصلی بیشتر با تصویر الناز حبیبی معروف شد که خب در اینجا هم میتونیم ردپای کم حاشیه بودن الهه حصاری رو ببینیم، چرا که الناز حبیبی با استفاده از ایجاد جنجال در طول عمر کاری خود خیلی زودتر شهرت پیدا کرد. شهرتی که درش بوی حاشیه و شیطنت هم داشت اما خب الهه حصاری خیر! و باید گفت اینجوریاست که یک بازیگر میتونه با بازی کمتر بر روی تیزری پرفروش بره و بازیگری با بازی بیشتر در همون فیلم، کمرنگ تر به نظر برسه.

اما از اینا بگذریم و برسیم به خود الهه حصاری که از دست هنرمندان خوش پوش و خوش چهره ایرانیه و با فعالیت در صفحه اینستاگرانمش مورد توجه طرفداران و رهگذران قرار گرفت. این بازیگر زن در این فضای نامرئی تصاویر بسیاری از خود به اشتراک میذاره که خب در مجموع با توجه به اینکه کاربران تیز بین در این فضا به شدت حوتاسشون هست، انگاری مشخص شد که الهه حصاری توجه و البته علاقه وافری به روسری ای گل دار و گوگولی داره که با انتشار پست و استوری های مختلف و ژست هی متفاوت و لباس های جورواجور این موضوع رو نشون داده.

الهه حصاری از دست چهره های شرقی میون بازیگران بانو می باشد که چشم و ابرویی مشکی دارد و کماکان دستی هم بر فیس خود برده و طبیعی نیست! البته که ای غیرطبیعی بودنه به مانند بازیگرانی مثل نیوشا ضیغمی و یا خانوم باره رهنما نیست و خیلی ریز و کم انجام شده که در نهایت با میکاپ های کم وی نشون میده اعتماد به نفس خوبی داره.

الهه حصاری

استایل وینتیج و کهنه الهه حصاری در اکران بازگشت زخم کاری

الهه حصاری برای شرکت در مراسم اکران بازگشت زخم کاری در پردیس چارسو یک استایل وینتیج و قدیمی را انتخاب نموده بود و می توان گفت مینی اسکارف و تور مشکی ای که روی سر داشت نشانه ای از سبک وینتیج البته به صورت دارک را به نمایش می گذاشت. شاید برایتان جالب باشد که بدانید استایل وینتیج اشاره به ترکیب کردن و پوشیدن آیتم‌ های یک ست لباس دارد که در دوره‌ های زمانی گذشته طرفدار داشته است.

بر عکس تصور عام که با شنیدن اسم وینتیج به یاد لباس‌ های کهنه و از مد افتاده می افتند، وینتیج در اصل کالایی ارزشمند و قیمتی است که از زمان‌ های دور الهام گرفته است و قرار است با دیدنش خاطرات خوش گذشته را مرور کنیم. دقیقا مانند استایلی که الهه حصاری برای خود انتخاب نموده بود البته به جز کتونی بقیه آیتم ها همگی دارای ویژگی وینتیج بودند.

الناز ملک یکی از بازیگران و هنرمندان تازه کار و خوش چهره ایرانی است که برای حضور در مراسم اکران بازگشت زخم کاری در پردیس چارسو یک استایل اسمارت کژوال و هوشمندانه را انتخاب نموده بود. الناز ملک متولد 19 آذر سال 1374 است، او فعالیت هنری خود را با حضور در کلاس‌ های آموزش بازیگری استاد امیر دژکام آغاز کرده و با هنرنمایی در دو فیلم کوتاه به نام‌ های کافه فراموشی و چاه سرخ توانست وارد عرصه بازیگری تئاتر شود که نتیجه آن نقش آفرینی در دو تئاتر به نام‌ های مکبث و ایوب‌ خان بود. خانم ملک جدیدا به ایفای نقش کاراکتر آیسان در سریال سقوط مشغول بوده و می توان گفت به نوعی در این کارکتر موفق بوده است که همه ما آن را با این کارکتر به یاد داریم.

الهه حصاری

سادگی در عین زیبایی الهه حصاری

این روزا دیگه فرق نمیکنه که یه فرد عادی باشی و یا شناخته شده و معروف استانداردها در دنیا داره به سمتی میره که انگار همه باید زیبا و بی نقص باشن و در هر حالی حتی مریضی به استایل و شیک بودن خودشون توجه کنه که همین موضوع میتونه تا حدود زیادی تاثیرات مخرب داشته باشه چرا که اعتماد به نفس افراد زیادی در این راه قربانی میشه و خب خیلی از اون ها میرن سراغ عمل های زیبایی و بله از اینجا به بعد دچار یه اعتیادی میشن به اسم زیباتر شدن و بابتش هم از هیچ کاری فروگذار نمیکنن و دم به دیقه خودشون رو میبرن زیر تیغ جراحی.

در نهایت اینطوری میشه که تنها توجه افراد میشه رسیدگی به ظاهر و و دیگه رشد وتعالی باطنی برای کسی ارزش نخواهد داشت البته که ما مخالف عمل های زیبایی نیستیم فقط اون سمت از این داستان رو که باعث فشار اومدن به یه عده و تخریب اعتماد به نفس اون ها میشه رو نقد میکنیم. حالا موضوع در رابطه با الهه حصاری در این خصوص چیه؟ گفتیم که الهه خانوم یکی از اون دسته از افرادی هست که با دوری از آرایش های غلیظ و عمل های متعدد زیبایی ثابت کرده که یه زیبای ذاتی و طبیعی هست و اعتماد به نفس کافی رو برای این که با ظاهر خودش ظاهر بشه رو مثل عکس زیر که به تازگی منتشر کرد.

الهه حصاری

دسته گل جالبی که به الهه حصاری رسید

خیلی از افراد دوست دارن که در رابطه با روابط عاشقانه ی افراد معروف اطلاعاتی داشته باشن و بدونن که این افراد چه جور انتخاب و سلیقه ای دارن که حالا در این بین یه سری از بازیگرا هستن که با وجود این که چندین ساله ازدواج کردن حتی آقای داماد رو نشون هم ندادن مثل لیندا کیانی که به علت این که دوماد رو نشون نداده خیلی ها هنوز نمیدونن که ایشون متاهله! اما الهه حصاری در حال حاضر مجرد هست و ازدواج نکرده و خیلی از طرفداراش  دوست دارن که بدونن ایشون نظرش راجبه ازدواج چیه و چه جور ایده الی براش در نظر دارن.

که در همین راستا وقتی خانوم از یه دسته بزرگ و یه مقدار عجیبش عکس منتشر کرد برای خیلی ها سوال بود که که نکنه این بازیگر در شرف ازدواج باشه و این دسته گل از طرف چه کسی رسیده که مشخص شد یه پیج گلفروشی احتمالا برای تبلیغ کارشون این دسته گل رو برای خانوم بازیگر فرستاده بود و خبری از ازدواج نیست!

الهه حصاری

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی