کد مطلب: 30052

پژمان جمشیدی | پژمان جمشیدی وهمسرش | پژمان جمشیدی اهل کجاست

پژمان جمشیدی با این فیلم خبر از ازدواجش داد | واکنش دیدنی نگار خانم همسر پژمان جمشیدی را ببییند

پژمان جمشیدی عکس های جدید از خودش منتشر کرد.

 پژمان جمشیدی با این فیلم خبر از ازدواجش داد | واکنش دیدنی نگار خانم همسر پژمان جمشیدی را ببییند

پژمان جمشیدی بازیگر توانای تلویزیون است.جشن ازدواج پژمان جمشیدی سر و صدای زیادی در اینستاگرام و فضای مجازی غوغا بپا کرد . پژمان جمشیدی و همسر مشهور و خوش چهره اش حواشی زیادی دارند. پژمان جمشیدی بازیکن سابق پرسپولیس است. عروسی خیلی خاص پژمان جمشیدی در تالار آنچنانی را میبینید.

عروسی پژمان جمشیدی

از روز گذشته فیلمی از حضور پژمان جمشیدی در کنار همسرش نگار فرهمند بلاگر اینستاگرام در مراسم ختم آتیلا پسیانی در فضای مجازی دست به دست می شود.

پیش از این سام درخشانی با حضور در یک برنامه تلویزیونی از ازدواج پژمان جمشیدی و نگار فرهمند خبر داده بود.نگار فرهمند یک بلاگر و مدلینگ است. او در زمینه مد و پوشاک، لوازم آرایشی و روزمرگی های خود فعالیت دارد. نگار بیش از ۳۰۰ k فالوور و دنبال کننده دارد.

پژمان جمشیدی که چندی پیش درگفت و گو با عادل فردوسی پور گفته بود به زودی ازدواج خواهد کرد، در مراسم خاکسپاری آتیلا پسیانی برای اولین بار به همراه همسرش در یک محفل عمومی حضور پیدا کرد. در واقع مدت‌ها بود که می‌گفتند ازدواج کرده و خب حالا مثل این که باید او را رسما متاهل بدانیم

اما همسر پژمان جمشیدی کیست؟

پژمان جمشیدی

همسر پژمان جمشیدی نه از ورزشکاران است و نه از بازیگران. او یکی از بلاگراهای پر طرفدار اینستاگرام است که صفحه‌ای با بیش از 4۰۰ هزار دنبال کننده دارد و البته از فعالان حوزه مدلینگ و جواهرات هم هست. 

پژمان جمشیدی

نگار فرهمند بلاگر و فعال اینستاگرامی در حوزه مد و فشن قرر است به زودی با پژمان جمشیدی بازیگر پرطرفدار سینما و تلویزیون ازدواج کند. این خبر را سام درخشانی با حضور در برنامه خندوانه اعلام کرد.
پژمان جمشیدی
 
هرچند سام درخشانی نامی از همسر پژمان نبرد اما طولی نکشید که کاربران شبکه‌های اجتماعی این موضوع را واکاوی و نام همسر آقای بازیگر را فاش کردند.

پژمان جمشیدی

 هرچقدر که پژمان جمشیدی تو فضای مجازی کم حاشیه است و حضور کمرنگی دارد به جاش نگار خانوم به شدت فعال هستند و این فعالیت خانوم بلاگر حتی ممکن است برای همسر آینده اش هم دردسر ساز شود! می پرسید چرا؟ چون اگه به پیج خانوم سری بزنید تقریباً هیچ عکس و تصویر باحجابی پیدا نمی کنید و تمام تصاویر چه شخصی و چه تبلیغاتی خانوم فرهمند سانسور لازم است!

هچنواگه کمی تو پیج خانوم بلاگر بچرخید متوجه می شید که خانوم علاقه زیادی به جواهرات بزرگ علی الخصوص انگشتر داره و کلی عکس با انشگتر بزرگ داره و احتمالاً پژمان خان هم باید برای راضی کردن همسرش کلی دست به جیب بشه و یه ست غووول جواهر بخره واسه خانوم!

این روزها بهرام رادان و پژمان جمشیدی دو سلبریتی پرطرفدار سینما و شبکه نمایش خانگی هستند که کلی طرفدار دارن و البته برو بیا! این دو نفر با هم رفاقت هم دارند و سر فیلم علفزار که بهرام خان تهیه کنندگی اون رو برعهده داشت پژمان به عنوان نقش اصلی حضور داشت. حالا هر دو سلبریتی در شرف ازدواج هستند و بر حسب اتفاق همسر هر دو نفر هم بلاگر هستند و دو زمینه مدلینگ فعالیت دارند و گویا از قبل هم باهم رفاقت دارند و پیج های همدیگر رو هم دنبال می کنند و احتمالاً به خاطر هم شغل بود و فعالیت مشترک یک رقابتی هم باهم دارند.*

نگار فرهمند متولد 1367 است بختیاری است. او فوق لیسانس مارکتینگ و لیسانس مدیریت تبلیغات از قبرس دارد. این روزها بلاگرها از درآمد بسیار بالایی برخوردار هستند و خانم فرهمند از خواننده مستثنا نیست. موردی که درباره پژمان و خانوم بلاگر وجود داره اختلاف سنی زیاد اون هاست. پژمان متولد 1356 است و حدوداً 20 سالی از نگار بزرگتره!

جشن عروسی پژمان جمشیدی و نگار تو یه جای خاص

پژمان جمشیدی

آنطور که برخی از شبکه های اجتماعی گفته اند گویا پژمان و نگار برای مراسم ازدواجشون کلی برنامه ریزی کرده اند و گویا قرار است مراسم اصلی با حضور تعداد کمی از دوستان و خانواده این دو نفر تو ترکیه برگزار بشه.

مامک جمشیدی خواهر پژمان جمشیدی یه دهه شصتیه که به جز پژمان یه برادر دیگه هم داره به اسم هومن. مامک خانوم گویا در ایران هم معلم بودن اما حالا چند سالی میشه که به تورنتو کانادا مهاجرت کرده و اونجا برای خودش حسابی دم و دستگاه و تشکیلات کاری راه انداخته و آژانس املاک داره و مدیر یه موسسه مهاجرتی هم هست!

مامک انگار به واسطه آبجی پژمان بودن با خیلی از سلبریتی ها رفیق شده و هر کوم از اون ها که گذرشون به کانادا می خوره مهمون مامک خانوم میشن و خانوم باهاشون یه عکس و سلفی می گیره و یزاره تو پیجش. در ادامه باهم برخی از عکس های جذابی که خانوم با افرد مشهور انداخته رو می بینیم.

خانواده خیلی باکلاس پژمان جمشیدی 

پژمان جمشیدی

مامک خانوم چون تو ایران نیست به طبع حجاب نداره اما شاید بهتر بود که خانوم کمی هم مراعات داداش بازیگرش رو هم می کرد و هر عکسی رو تو صفحه عمومی منتشر نمی کرد. اما خب اگه سری به پیج مامک خانوم بزنید کلی عکس بی حجاب از خانوم رو می بینیم. مامک البته انگار خیلی به پدرش وابسته هست چرا که کلی هست داره که با باباش انداخته و حسابی قربون صدقه هم میرن.

نگار فقط مامک خانوم نیست که خیلی مقید به حجاب نیست و تو خونواده و نزدیکای پژمان خانوم های بی حجاب دیگه ای هم وجود دارن مثلاً همین نگار خانوم فرهمند که گفته میشه نامزد پژِی هت و قرار زودِ زود باهم ازدواج کنن هم تو صفحه شخصیش هیچ عکس باحجابی نداره!

پژمان جمشیدی

پژمان قصه فوتبالیستی است که برای چهارمین فصل متوالی با وجود تلاش فراوان، موفق نشده تیمی را برای خود دست و پا کند. پژمان به تدریج وارد دورانی می شود که کمتر کسی او را در کوچه و خیابان می شناسد و دیگر نمی تواند از امتیازات شهرت رو به زوالش استفاده کند، اما او هنوز در حال و هوای دوران ستارگی اش است و نمی خواهد بپذیرد که عمر دوران فوتبالش به سرآمده است.
آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی