کد مطلب: 29866

ساره بیات | ساره بیات و همسرش | ساره بیات و خانواده

استوری جگرسوز ساه بیات برای داریوش مهرجویی | خانم بازیگر اشک همه مردم را درآورد + عکس

واکنش تلخ و احساسی ساره بیات بازیگر سینما و تلویزیون برای مرحوم داریوش مهرجویی و همسرش که به تازگی منتشر کرده است.

استوری جگرسوز ساه بیات برای داریوش مهرجویی | خانم بازیگر اشک همه مردم را درآورد + عکس

وی از سال ۱۳۸۰ وارد تئاتر شد ودر جشنواره پلیس در نخستین کارش، جایزه بهترین بازیگری رابه همراه دیپلم افتخار کسب کرد. بعد از اخذ مدرک بازیگری از موسسه کارنامه بـه مجموعه یک مشت پر عقاب دعوت شد و بعد از اتمام آن با فیلم سینمایی مقلد شیطان وارد سینما شد کـه با بازی در اینکار نیز نامزد دریافت جایزه هم شد. ساره بیات از سال ۸۰ وارد بازیگری شده ودر تئاتر فعالیت داشته اسـت.بازیگری در سینما را درسال ۱۳۸۵ با بازی در فیلم مقلد شیطان آغاز نمود.

ساره بیات بازیگری در تلویزیون رابا بازی در سریال یک مشت پر عقاب شروع کرد. و توانست در سریال هایی نظیر عاشقانه و دل که از شبکه نمایش خانگی پخش می شد بدرخشد و بتواند نام خود را بیشتر از قبل بر سر زبان ها بیاندازد و تبدیل به یکی از بهترین بازیگران زن ایرانی شود

ساره بیات از اون دسته از بازیگرهایی هست که بی حاشیه و آروم فعالیت میکنه و از حواشی بیزاره و همین موضوع اون رو خاص کرده.

ساره بیات از نمونه بازیگرهایی هست که خیلی مرموزه و نمیشه چیزه زیادی ازش دونست که البته دلیلی موضوع میتونه خود خانوم بازیگر باشه گه خیلی آروم و بی حاشیه زندگی میکنه و از پرستیژ بالایی بین مردم و طرفداراش برخورداره و تا به امروز به هیچ وجه سعی نکرده که با حاشیه دیده بشه چرا که ساره بیات قدرت بازی خوبی داره و ثابت کرده که میکنه با هنر و استعدادش به قدری بدرخشه که اصلا نیازی به این حرکات نداشته باشه چون این روزا خیلی از افراد خصوصا بازیگرها هستن که برای خودشون حواشی عجیبی میسازن تا بیشتر و بیشتر دیده بشن.

استوری دردناک ساره بیات برای مرحوم مهرجویی

ساره بیات

از موضوعاتی که در خصوص ساره بیات بسیار جلب توجه میکنه کاریزمایه بالای اونه و البته که خیلی ها معتقد هستن که ساره بیات از اون دسته از افرادی هست که حسابی مفروره و هر کسی رو به دایره ی اجتماعیش راحت نمیده و ین بازیگرها هم با افراد کمی از همکاراش دوست هست و انوطور که باید و شاید از اکیپی چرخیدن مثل خیلی از بازیگرای خوشش نمیاد و در کل دوست داره که خیلی ملو و آروم باشه در اکثر موارد ولی خب یه مقدار انگار از این حالت خارج شده و سعی کرده که بیشتر تو دل مردم باشه چون اخیرا سالن زیبایی خودش رو افتتاح کرد که حالا در ادامه بیشتر راجبه این روزای خانوم بازیگر براتون میگیم.

دقت کردیدن که در برخی از موارد یه سری از بازیگرا هستن که به علت معروف بودن خودشون اعضای خونوادشون هم معروف میشن و به چشم میان و توی مجازی حسابی جذب فالوور میکنن مثلا شاید براتون جالب باشه که معروف بودن مهدی قایدی که فوتبالیست هست باعث شد همسرش و حتی خواهرش زهرا قایدی بتونن توی اینستاگرام یه عالمه فالوور داشته باشن که خب این موضوع به علت وجود مهدی قایدی بود. بنابراین مجازی یه همچنین قدرتی میتونه داشته باشه که نه تنها خود فرد رو بالا ببره بلکه یه عالمه از اعضای خونواده ی اون رو بیاره تو ذره بین.

اما موضوع درباره ی ساره بیات جوره دیگه ای هست؛ احتمالا که بدونید ایشون یه خواهر به اسم سروین داره و ایشون با فوتبالیست معروف یعنی رضا قوچان نژاد ازدواج کردن و از این ازدواج صاحب یه فرزند هم شدن حالا به نظره شما معروف بودن ساره بود یا رضا قوچان نژاد که باعث شد سروین خانوم به چشم بیاد؟ احتمالا هر دو یعنی در این مورد بازیگر بودن ساره و فوتبالی بودن رضا خان و در نهایت فامیل شدن اون هه باعث بیشتر به چشم اومدنشون شد نه این که تازه اون ها رو معروف کنه چون خودشون معروف بودن و در نهایت هم پل ارتباطی بین این دو یعنی سروین دیده و معروف شد.

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی