کد مطلب: 29838

رونالدو | خانه رونالدو | سن رونالدو | تحصیلات رونالدو

شکایت خانواده دختر ایرانی از رونالدو | محبت غیراخلاقی کریستیانو به این دختر مشهور برایش دردسرساز شد

سفر رونالدو به ایران حواشی زیادی به دنبال داشت که هنوز تمام نشده است.

شکایت خانواده دختر ایرانی از رونالدو | محبت غیراخلاقی کریستیانو به این دختر مشهور برایش دردسرساز شد

رونالدو ستاره جنجالی تیم النصر عربستان است. رونالدو دارای هوادران بسیاری چه در ایران و چه در کشورهای مختلف جهان می باشد. رونالدو با دوست دختر خود جورجیانا به همراه فرزندان مشترک و غیر مشترکشان در قصری خارق العاده در عربستان زندگی می کنند. دوست دختر رونالدو قبلا فروشنده ساده ای بوده که آقای رونالدو با دیدنش یک دل نه صد دل عاشق شده. در ادامه عکس رونالدو در آغوش این دختر ایرانی را میبینیم. 

رونالدو

وکلای کریستیانو رونالدو شاید مجبور شوند که به دادگاه برگردند تا در مورد حق السکوتی توضیح بدهند که به زنی پرداخته شده که ستاره پرتغالی را به تجاوز در هتلی در لاس وگاس در سال 2009 متهم کرده است.

 کاترین مایورکا مدعی است که به عنوان حق السکوت، 375 هزار یورو از کریستیانو رونالدو دریافت کرده تا در مورد تجاوز به خودش ساکت بماند. ستاره پرتغالی این اتهامات را رد کرده و در بیانیه ای در اکتبر 2018 گفته بود:" اتهاماتی که علیه من زده شده را اساسا تکذیب می کنم. تجاوز، یک جرم غیرقابل بخشش است و علیه همه چیزهایی است که به آن باور دارم."

مایورگا در سال 2018 به دادگاهی در نوادا شکایت کرده بود که در نهایت شکایت وی شکست خورد و قاضی در ژوئن 2022 به سود رونالدو حکم داد.  این زن خواستار دریافت غرامت بیشتر شده بود اما جنیفر دورسی، قاضی پرونده درخواست آنها را رد کرد  و لزلی مارک، وکیل مایورکا را به تلاش برای ربودن اسناد محرمانه متهم کرد. 

حالا اسکای نیوز گزارش داده است که تیم حقوقی مایورکا روز چهارشنبه با مدارک جدیدی به دادگاه مراجعه کرده اند و امیدوارند که کریستیانو را به دادگاه بکشانند. در حقیقت وکلای مایورکا معتقد هستند که اگر رابطه به صورت توافقی بوده، دلیلی نداشته که کریستیانو حق السکوت بپردازد. 

رونالدو در سال 2019 در مصاحبه ای گفته بود که از صحبت در مورد این پرونده خجالت زده می شود چرا که با آبروی او بازی شده است.

در ساعات کوتاه حضور رونالدو در ایران بسیاری از هموطنانمان برای دیدن و عکس گرفتن با بازیکن محبوبشان مقابل این هتل صف کشیده بودند و رونالدو تا جای ممکن با حوصله بسیار زیاد و کمال احترام با همه آن‌ها عکس یادگاری و سلفی گرفت.

رونالدو

دیدار مخفیانه رونالدو با دختر ایرانی

خبرآنلاین/ شهربانو منصوریان در ویدیویی ادعا می‌کند که به همراه خواهرش به منزل رونالدو برای عکاسی رفته است.

رونالدو در انتهای سفرش به ایران پستی گذاشته و از مردم ایران تشکر کرده است. ایرانی‌ها هم رفته‌اند پای پست رونالدو کلی کامنت گذاشته‌اند، این کامنت اما جالب است، اشاره‌ای دارد به آن فرش نفیس سه میلیاردی که به رونالدو هدیه دادندبرترین‌ها: رونالدو در انتهای سفرش به ایران پستی گذاشته و از مردم ایران تشکر کرده است. ایرانی‌ها هم رفته‌اند پای پست رونالدو کلی کامنت گذاشته‌اند، این کامنت اما جالب است، اشاره‌ای دارد به آن فرش نفیس سه میلیاردی که به رونالدو هدیه دادند..و

رونالدو

شبکه استریم نتفلیکس پس از استقبال بی‌نظیری مخاطبانش از فصل اول «من جورجینا هستم» حالا فصل دوم این ریلیتی شو را به نمایش در خواهد آورد.

رونالدو

و نتفلیکس از طریق شبکه‌های اجتماعی خود تاریخ انتشار این فصل جدید را اعلام کرده است. این شبکه اعلام کرد، جمعه آینده ۲۴ مارس، روزی است که برای به نمایش درآمدن فصل جدید «من جورجینا هستم» انتخاب شده است. طبق اعلام نتفلیکس در این مجموعه ملاقات‌ها، تماس‌ها و پاتوق‌های همیشگی او به همراه کریستیانو رونالدو به بینندگان نشان داده می‌شود.

رونالدو

طرفداران جورجینا اینبار او را به عنوان یک مادر، که تمرکز اصلی این فصل نیز هست تماشا می‌کنند. با اعلام نتفلیکس فصل جدید «من جورجینا هستم» با شعار «یکی در میان میلیون‌ها» که شعار تبلیغاتی این مجموعه نیز هست به نمایش درخواهد آمد.

Georgina Rodriguez در 7 بهمن 1373 در شهر جاکا از مادری اسپانیایی و پدری آرژانتینی به دنیا آمد و تنها یک خواهر بنام ایوانا دارد، او در سال 2019 فاش کرد پدر 69 ساله اش جورج رودریگز یکی از قاچاقچی های کوکائین بوده که ده سال از عمرش را در زندان سپری کرده است. 168 سانتی متر قد و 54 کیلوگرم وزن دارد. جورجینا رودریگز تصویری از استایل عجیب خود را در اینستاگرامش منتشر کرده است.

رونالدو

فیلم دیدینی از دیدار احساسی رونالدو با دختر ایرانی

ستاره تیم فوتبال النصر عربستان امروز عصر با دختر هنرمند معلولی که با پایش نقاشی رونالدو را می کشید دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، کریس رونالدو عصر امروز با همراهی رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با دختر هنرمند و معلولی دیدار کرد. این دختر  با پایش عکس رونالدو فوق ستاره پرتغالی را نقاشی کرده است.

این بازیکن شب گذشته نیز با پسر بچه ای که برای دیدن رونالدو گریه می کرد هم دیداری کوتاه داشت. فیلم دیدار رونالدو با دختر معلول را در زیر مشاهده می کنید: 

کریستیانو رونالدو کیست؟

کریستیانو رونالدو دوس سانتوس آویرو یک ستاره فوتبال پرتغالی است. در سال 2003، زمانی که او فقط 16 سال داشت، منچستریونایتد 12 میلیون پوند (بیش از 14 میلیون دلار آمریکا) برای به خدمت گرفتن او پرداخت کرد که برای بازیکنی هم سن و سال او رکوردی بود. در فینال جام حذفی 2004، رونالدو سه گل اول منچستر را به ثمر رساند و به آنها کمک کرد تا قهرمانی را به دست آورند. او در سال 2008 رکورد گلزنی را به نام خود ثبت کرد، قبل از اینکه رئال مادرید سال بعد رکورد 131 میلیون دلاری را برای خدمات او پرداخت کرد.

در میان دستاوردهای او، پنج جایزه توپ طلا را به عنوان بهترین بازیکن سال به دست آورد و پرتغال را به یک پیروزی در قهرمانی اروپا 2016 رساند. در جولای 2018، رونالدو با امضای قراردادی با باشگاه سری آ ایتالیا، یوونتوس، مرحله جدیدی از حرفه خود را آغاز کرد.

رونالدو

بیوگرافی کریستین رونالدو

رونالدو در 5 فوریه 1985 در فونچال، مادیرا، پرتغال، جزیره کوچکی در سواحل غربی این کشور به دنیا آمد. رونالدو کوچکترین فرزند از چهار فرزند ماریا دولورس دوس سانتوس و خوزه دینیس آویرو است. نام او برگرفته از رونالد ریگان، یکی از بازیگران مورد علاقه پدرش بود. رونالدو در یک محله عمدتاً طبقه کارگر در خانه کوچکی با سقف حلبی که مشرف به اقیانوس بود بزرگ شد. رونالدو از طریق پدرش که به عنوان مدیر تجهیزات در یک باشگاه پسرانه کار می کرد، با بازی فوتبال آشنا شد. زندگی دوران کودکی او بسیار سخت بود زیرا پدرش اغلب اوقات زیاد مشروب می‌نوشید.

مادر کریستین رونالدو

مادر رونالدو برای کمک برای تغذیه کودکان و مشکلات مالی، به عنوان آشپز و نظافتچی کار می کرد. در سال 2005، زمانی که رونالدو برای منچستریونایتد بازی می کرد، پدرش به دلیل مشکلات کلیوی ناشی از الکل درگذشت. در سال 2007، مادرش با سرطان سینه دست و پنجه نرم کرد. مرگ پدرش به خصوص برای رونالدو بسیار سخت بود، زیرا او و پدرش بسیار صمیمی بودند. این ورزشکار جوان اغلب پدرش را وادار کرده بود تا وارد مرکز توانبخشی شود و مشروب خوردن را ترک کند پدرش اما هرگز این پیشنهاد را نپذیرفت.

زمانی که رونالدو 10 ساله بود، به عنوان یک پدیده شناخته شده بود، بچه ای که می خورد و می خوابید و فوتبال بازی می کرد. پدرخوانده‌اش، فرنائو سوزا، برای خبرنگاران بریتانیایی می گفت «تمام کاری که در دوران کودکی می‌خواست انجام دهد این بود که فوتبال بازی کند و تکالیفش را انجام دهد. در اوایل نوجوانی، استعداد و اسطوره رونالدو به طور قابل توجهی رشد کرده بود. او پس از حضور در ناسیونال دا لیها دا مادیرا، در سال 2001 با اسپورتینگ پرتغال قرارداد امضا کرد.

رونالدو

زمان شروع حرفه فوتبال کریستین رونالدو

منچستر یونایتد در سال 2001، زمانی که رونالدو تنها 16 سال سن داشت، منچستریونایتد بیش از 12 میلیون پوند برای جذب او پرداخت کرد که رکوردی برای یک بازیکن هم سن و سال او بود. رونالدو با عملکردی مسحورکننده حریفانش را با حرکات پا و مهارت خود شگفت زده کرد. او چنان تاثیری بر جای گذاشت که تعدادی از بازیکنان یونایتد از سرمربی خود خواستند تا برای جذب بازیکن جوان تلاش کند که این تیم به زودی انجام داد.

رونالدو دنیای فوتبال را ناامید نکرد: او در اوایل فینال جام حذفی 2004 قول خود را نشان داد و سه گل اول تیم را به ثمر رساند و به آنها کمک کرد تا قهرمانی را به دست آورند. در سال 2007، رونالدو قراردادی 5 ساله به مبلغ 31 میلیون پوند امضا کرد. یک سال بعد، رونالدو دوباره دستمزد بالای خود را توجیه کرد که یکی از بهترین فصول تاریخ باشگاه را گردآوری کرد و رکوردی را برای گل های زده (42) ثبت کرد و جایزه بهترین بازیکن سال فیفا را در سال 2008 به دست آورد. رونالدو به منچستریونایتد کمک کرد تا به سه عنوان قهرمانی لیگ برتر برسد.

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی