کد مطلب: 27352

وام| وام جدید| وام فوری

وام فوری بدون نیاز به چک و ضامن برای متقاضیان | بشتابید؛ وام خرید کالای بانک آینده با شرایط عالی را از دست ندهید

امکان دریافت وام خرید کالای بانک آینده از طریق سایت لندو فراهم شده است. این وام اولین وام تماما آنلاین در ایران است که بدون نیاز به چک و ضامن از طریق سامانه لندو ارائه می‌گردد.

وام فوری بدون نیاز به چک و ضامن برای متقاضیان | بشتابید؛ وام خرید کالای بانک آینده با شرایط عالی را از دست ندهید

وام فوری مجموعه‌ای از وام‌های قرض‌الحسنه و تسهیلات بانکی وسوسه‌برانگیز است. صاحبان مشاغل، زوج‌های جوان، کارآفرینان،‌ مسکن‌جویان و خلاصه هر کسی که قصد ایجاد تحولی در زمینه شغلی، زندگی و تحصیلی خود دارد؛ می‌تواند از وام فوری بانک به‌عنوان یک وجه کمکی بهره‌مند شود. وام فوری به کمک آن دسته از افرادی می‌آید که نیاز مبرم به وجه نقدی هنگفت دارند؛ چرا که نقدینگی، گمشده هطمیشگی مردم است؛ پس نیاز به وجه نقد برای انجام هر پروژه‌ای، افراد را تشویق (وادار) به استفاده از وام فوری و تسهیلات ارائه‌شده از سوی بانک‌ها می‌کند.در ادامه به آخرین خبر از وام فوری می پردازیم.

امکان دریافت وام خرید کالای بانک آینده از طریق سایت لندو فراهم شده است. این وام اولین وام تماما آنلاین در ایران است که بدون نیاز به چک و ضامن از طریق سامانه لندو ارائه می‌گردد. 

مهم‌ترین مزیت این وام این است که وام‌گیرنده محدود به خرید کالایی خاص یا از فروشگاه خاصی نیست و مبلغ وام را در قالب یک کارت خرید عضو شتاب دریافت می‌کند.

ثبت‌نام وام لندو و دریافت لندو کارت

تمام مراحل دریافت وام آنلاین بانک آینده از طریق سامانه لندو (لینک بالا) انجام می‌شود. همچنین در سامانه لندو محدودیتی برای هیچ‌کدام از شهرهای و روستاهای ایران وجود ندارد و شما می‌توانید از تمام نقاط ایران از این سامانه وام بگیرید. مراحل آنلاین است و در نهایت کارت خرید برای وام‌گیرنده پست می‌شود. سقف این وام فوری ۲۰ میلیون تومان است و آن را می‌توان از طریق تمامی دستگاه‌های کارت‌خوان و درگاه‌های اینترنتی خرج کرد.

طرح جدید وام بانک آینده چه مزایایی دارد؟

لندو بزرگترین سامانه خرید اقساطی کالاست که بیش از ۷ سال سابقه در زمینه ارائه خدمات اعتباری دارد. دریافت وام فوری بانک آینده از این سامانه بسیار راحت است و مزایای زیر را داراست:

بدون نیاز به چک و ضامن، تنها با ارائه سفته الکترونیک

فرایند کاملا آنلاین و بدون نیاز به هیچ‌گونه مراجعه

امکان استفاده از مبلغ وام از طریق تمام کارتخوان‌ها و درگاه‌های اینترنتی

ارائه وام به تمام نقاط کشور

دریافت این کارت چه شرایطی دارد؟

برای دریافت وام بانک آینده از سامانه لندو در قالب لندو کارت تنها کافی است بعد از ثبت درخواست وام، مدارک لازم (از جمله مدارک سکونتی و مدارک شغلی) خود را بارگذاری کنید و بعد از آن هم از طریق سامانه سفته الکترونیکی بانک آینده، یک سفته الکترونیکی تهیه و آن را با امضای الکترونیکی خود امضا کنید. در صورتی که در سیستم بانکی کشور، چک برگشتی و اقساط معوق نداشته باشید، اعتبارسنجی شما تایید و درخواست وامتان نهایی خواهد شد.

چطور می‌توان از لندو کارت استفاده کرد؟

لندو کارت یک کارت خرید عضو شتاب است که همچون یک کارت بانکی می‌توان از آن برای خرید انواع کالا (از جمله لوازم دیجیتال، لوازم خانگی، طلا و …) و تهیه انواع خدمات (از جمله بیمه، رزرو هتل، خدمات پزشکی و ..) استفاده کرد.

ضمنا شما می‌توانید از لندو کارت برای خرید از تمامی دستگاه‌های کارت‌خوان و درگاه‌های اینترنتی استفاده کنید. پس برای استفاده از لندو کارت، هیچ محدودیتی برایتان وجود نخواهد داشت.

نحوه ثبت‌نام و دریافت لندو کارت

برای ثبت‌نام وام لندو روی لینک زیر کلیک کنید و بعد از مشخص کردن مبلغ وام، مدت بازپرداخت و نحوه استفاده از وام، درخواست خود را برای دریافت وام ۲۰ میلیون تومانی لندو و بانک آینده ثبت کنید.

وی به دیگر تسهیلات و منابعی که می‌تواند برای اشتغالزایی مددجویان سازمان بهزیستی صرف شود، اشاره کرد و افزود: سازمان بهزیستی با صندوق کارآفرینی امید نیز قراردادی دارد. طی این قرارداد از طریق وزارت اقتصاد ۳۰۰ میلیاردتومان در اختیار سازمان بهزیستی قرار داده می‌شود که به صندوق واریز خواهد شد که تحت عنوان بند الف تبصره ۱۸ در راستای حمایت از مشاغل خانگی و اشتغالزایی به تسهیلات اضافه می‌شود.

 

رئیس دبیرخانه اشتغال و کارآفرینی سازمان بهزیستی کشور در پاسخ به این سوال که امسال رقم وامی که برای ایجاد اشتغال در اختیار مددجویان قرار می‌گیرد، چقدر است؟ توضیح داد: این تصمیم‌گیری در شورای پول و اعتبار توسط بانک مرکزی انجام می‌شود و در اختیار سازمان‌ها نیست. در سال ۱۴۰۲ بانک مرکزی برای مشاغل عادی ۱۵۰ میلیون تومان و برای ۲۸ رسته شغلی نیازمندِ به اعتبار بالا، ۳۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته است.

وی یکی از مهمترین بخش‌های بسته خرسند ساز را ارائه تسهیلات تشویقی فرزندآوری در جهت تحکیم بنیان خانواده عنوان کرد و افزود: بر اساس محور نوبهار به محض ارائه گواهی ولادت فرزند، تمامی کارکنان رسمی و قراردادی شهرداری تهران می‌توانند از تسهیلات پیش بینی شده برخوردار شوند.

 
 

مدیر کل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران از پرداخت وام فوری، بدون ضامن و کم بهره ۵۰ میلیون تومانی به فرزند اول و دوم و ۱۰۰ میلیون تومانی به فرزند سوم به عنوان بخشی از تسهیلات فرزندآوری یاد کرد و گفت: بسته هدیه شامل اقلام بهداشتی، البسه و تغذیه ویژه مادر تسهیلات دیگری است که به محض تولد نوزاد به کارکنان مشمول اعطاء می‌شود.

 بنی حسن تعداد فرزندان متولد شده در خانواده بزرگ شهرداری تهران از زمان رونمایی از بسته خرسند ساز تا به امروز را در ۴۳۵ نفر ذکر کرد و یادآور شد: وام فرزندآوری به حساب برخی از کارکنان مشمول واریز شده و سایر کارکنان نیز به محض ارائه مدارک از این تسهیلات برخوردار می‌شوند.

وی در پایان با بیان اینکه وام قرض الحسنه ۲۰۰ میلیون تومانی فرزند چهارم و ۱۰۰ میلیون تومانی ویژه فرزند سوم به کارکنانی که تاریخ تولد فرزندان آن‌ها پس از رونمایی از بسته خرسند ساز بوده همزمان با عید سعید غدیر خم پرداخت می‌شود خاطر نشان کرد: انشاالله به زودی و با رونمایی از دومین بسته خرسند ساز خدمات بیشتری به کارکنان ارائه خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم:دانشجویانی که قصد دارند به صورت گروهی برای پیاده روی اربعین اقدام کنند تحت نظارت نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها می‌توانند برنامه ریزی کنند تا از طریق نهاد به صورت دسته جمعی به صندوق رفاه دانشجویان معرفی شوند، صندوق نیز این دانشجویان را به طور دسته جمعی به بانک طرف تعهد صندوق معرفی می‌کند تا وام دریافت کنند.

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی